Astra g 1,6 8v 2000 piepend geluid rechterkant

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g 1,6 8v 2000 piepend geluid rechterkant

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Tijdens het rijden op klinkerwegen hoor ik regelmatig een piepend geluidje, dit komt ergens weg bij de rechterkant van de auto. Dat het van de ophanging komt lijkt me sterk.
    Waar moet ik dit zoeken? speakers?

Piepend geluid? Ik heb ook een astra G 8 klepper en ik heb een jaartje terug ook last ervan gehad. Geluid kwam uit mijn linkerwielkast. Ik heb de auto toen opgekrikt en toen ging ik aan de wiel draaien en het kwam inderdaad bij de wiel vandaan. ik ging zoeken of er iets tegenaan liep, maar dat was niet het geval. Ik kwam er niet uit en toen ben ik naar de monteur geweest en die had alles uitelkaar gehaald en het kwam bij de wiellager vandaan. Die moest ik vervangen dus we hebben een 2e handse compleet met naaf etc gekocht omdat er een abs sensor op zit. koste via hem 50 euro bij sloop opdam. Het was hiermee opgelost. Nu is mijn rechterkant aan de beurt precies zelfde piepje. Die ga ik wel een keertje vervangen.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem hebt, maar ik heb dit vaker zelf bij langzaam rijdende astra g’tjes gehoord. Ik zou het maar even controleren

@Astragz16se wrote:

Piepend geluid? Ik heb ook een astra G 8 klepper en ik heb een jaartje terug ook last ervan gehad. Geluid kwam uit mijn linkerwielkast. Ik heb de auto toen opgekrikt en toen ging ik aan de wiel draaien en het kwam inderdaad bij de wiel vandaan. ik ging zoeken of er iets tegenaan liep, maar dat was niet het geval. Ik kwam er niet uit en toen ben ik naar de monteur geweest en die had alles uitelkaar gehaald en het kwam bij de wiellager vandaan. Die moest ik vervangen dus we hebben een 2e handse compleet met naaf etc gekocht omdat er een abs sensor op zit. koste via hem 50 euro bij sloop opdam. Het was hiermee opgelost. Nu is mijn rechterkant aan de beurt precies zelfde piepje. Die ga ik wel een keertje vervangen.

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem hebt, maar ik heb dit vaker zelf bij langzaam rijdende astra g’tjes gehoord. Ik zou het maar even controleren

het piept als een muis bij mij.( klein piepje ) niet heel vaak. alleen op klinkerwegen af en toe.
    ik heb geen abs dus dat scheelt. Geen lange toon achter elkaar zoals bij jou?

Ook ik heb nu dit probleem aan de rechter kant. Dit is van de week een stuk erger geworden.
    zal zo spoedig mogelijk naar de garage om er onderhoud aan te plegen.

Bedankt voor tekst en uitleg.

Groetjes

maak me er niet druk om

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.