Astra g 1.8 16v 98 gekocht

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g 1.8 16v 98 gekocht

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Auteur

http://link.marktplaats.nl/567533952″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Na deze auto ga ik kijken.
    Met inruil van me astra f + 1700euro bij leggen.

Is dit een beetje duur aagezien bouwjaar + niet alle opties?
    Wel een leuke km stand maar volgens mij niet extreem veel bekend-.-

Ligt puur aan de staat..

Willem

De vraagprijs is dus eigelijk niks mis mee aangezien bouwjaar?

Als de auto technisch GOED is, mag er best wat voor betaald worden, dat bespaar je weer op reparaties en onderhoud..

vergelijk ook met gelijke auto’s uiteraard.

Willem

Aha ok :thumb

voordat je hem bekijkt, bekijk dan eerst de voorkant eens goed. het lijkt net alsof de bumper er niet fijn op zit. je ziet bij de bumper (onder de gril zeg maar) een opstaand randje zitten. dit randje hoort achter de motorkap te zitten.

ik vermoed dat hij een keer schade heeft gehad.

@OscaR-16v wrote:

voordat je hem bekijkt, bekijk dan eerst de voorkant eens goed. het lijkt net alsof de bumper er niet fijn op zit. je ziet bij de bumper (onder de gril zeg maar) een opstaand randje zitten. dit randje hoort achter de motorkap te zitten.

ik vermoed dat hij een keer schade heeft gehad.

steekt inderdaad een beetje raar, maar hoeft niet perse schade te zijn, kan ook een keer bumper eraf gehaald hebben en niet fatsoenlijk terug gemonteerd.
    Want voor een type van 99 vind ik de koplampen erg helder.. Bij originele rond deze tijd willen deze nog geel uitgeslagen zijn. dus mogelijk zijn deze vervangen/gepolijst.

Maarja, even op je gemak bekijken. Is wel van de eerste eigenaar geweest.

Automaat maurice! haha.. lekker lui rijden ;)

Voor de G zijn altijd genoeg onderdelen verkrijgbaar!! dat is ideaal :thumb

aan de bekleding te zien een ‘club’ uitvoering, maar dan met CDX lichtmetalen velgen d’r op.
    Wilt voor de rest nix zeggen natuurlijk.
    Open dakkie is lekker

Weze kijken maar weer zeer triest :cry Waarom kan ik niet een goede auto vinden :puke

Auto was opzich goed en idd bumper hangt wat na beneden, heeft lichte schade ooit iets geraakt denk ik.
    Auto gestart en liep niet 100% stationair maar dat was geen ramp.
    Het onderblok had na mijn mening veeeeel roest gewoon brokken roest leek het wel.

Onderkant was hard en zag er mega goed uit. Nieuwe midden + achterdemper banden goed hij schakelde lekker enzo. Maar toen…..

Apk +/- 1 maand nog goed en via de mail was al redelijk afgesproken astra + 1700 en deal… maar nee :argue meneer wou 350 max geven + 150 op de vraagprijs erbij omdat er anders geen nieuwe apk op kwam :thumbdown

Maar voor een auto met 1ton op de teller en redelijk wat roest op het onderblok… ik vind het maar raar dan ben ik nog wel 100x blijer met me astra f met 185xxx op de teller….

http://www.youtube.com/watch?v=tNefKrwSm7E&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;

Ik zal de man nog wel eens mailen over de apk + prijs want het is opzich wel een mooie auto maja :swear

Een F-je met 185 op teller is echt niet verkeerd, die kan gerust nog wat jaartjes mee

Ik twijfel tog nog om deze te gaan halen. Over de prijs word nog gesproken. Zit nu al op 2100 maar wel nog 1maand + apk :sleeping oftewel moet nog 100 euro vanaf zodat ik zelf apk regel.

Maar zijn er mensen die ook een 1.8 16v hebben met roest op het onderblok?

ja bij mij zit er ook roest.., met 143xxx op de klok,
    heb ook een 1.8 16v x18xe1 zelfde blok als het op filmpje..,
    je moet niet vergeten dat de auto al 14 jaar oud is he ;), roest gebeurt heel snel.. vooral in de wintermaanden met zout etc.

Ja maar heb nog nooit gezien dat het met zo’n dikke laag op het onderblok zit. Ik schrok er beetje van

Bij me x25xe blok zie je echt nergens zo’n plekjes.
    En bij bijv me astra 1.6je zie je ook geen gekke dingen.

Jaja hij wou de auto tog kwijt :wors Morgen foto’s en hopelijk is het een mooie fijne wagen zonder gezeik :wub

Auto bevalt tot nu toe super. Alleen 1 ding vergeten te kijken gvd:( van de buitenkant viel het niet op tot ik ging kijken voor te tanke. Roest plekje :thumbdown

Het dakraam sluit soms half schuin. Ik moet bijv 1a2x extre sluiten en dan ligt die weer goed. Maar keertje insmeren hoop ik.
    Voor de rest een prima wagen :thumb

Roestplekje z.s.m. behandelen, probleem heb ik ook gehad, als je er snel bij bent, roest het niet meer door. en inderdaad, dakmechanisme even schoonmaken en even opnieuw smeren, kan al veel schelen.

Wat of hoe heb jij er toen mee gedaan? Of gewoon eruit geslepen of iets en nieuw stukje erin.

Oud stukje eruit slijpen, nieuw stukje erin lassen en overspuiten ;)
    had er ook last van en heb het laten doen, tot op vandaag de dag nog geen spijt van gehad

Moest er bij jullie het tankslangetje enzo gedemonteerd worden?
    En welke kosten kan ik ongeveer op rekenen?

Ik heb de roest behandeld en industriele pakking gebruikt, fijn insolerend afgestreken, ziet er netjes uit, en hoef me nooit druk te maken als en druppels brandstof op vallen ;) mijn telefoon ligt aan de oplader, die een foto heb je nog tegoed

edit: Telefoon werkte mee

Ziet er idd beter uit.

Wel even iets van een roest omvormer gebruiken voordat je dan de pakking er overheen doen, anders gaat het nog verder.

Ja ik laat er denk nieuw stuk inlasse maar kont goed

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.