Astra g 1.6 verlagings veren kosten vraagje

Forumindex Forums Modellen Astra Astra g 1.6 verlagings veren kosten vraagje

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Iemand vroeg me of ik kon kijken na goede verlagings veren voor niet een al te gekken prijs.

Beste kan ik wss via ebay.de doen lijkt me? Of wat kan ik het besten zoeken.

ik heb nog wel een setje nieuw in doos voor je in de aanbieding.
    dit is een schroefset.

Heb je foto’s + prijs? En opsturen mogelijk? Dan zal ik me maat wel eens mailen over de prijs enzo.

en ik heb evt nog 40/30 verlagingsveren van ap in de aanbieding, compleet met de orginele dempers en veerpoten, dus zo 1 op 1 over schroeven

Kun je ff link sturen zal vast wel opel forum staan maar sinds het aangepast is vind ik het soms maar lastig om te zoeke :thumbdown
    Hij wil denk alleen de veren. Anders heeft hij het dubbel heeft die ook niks aan ;)

@Maurice89 wrote:

Heb je foto’s + prijs? En opsturen mogelijk? Dan zal ik me maat wel eens mailen over de prijs enzo.

je hebt PM

Pm terug:)

Niet al te gekke prijs = niet al te gekke wegliggging.

Volgens mij was er een aanbieding bij cargoods.nl

AP verlagingsveren voor 75 euri.

Op marktplaats gespot laatst. Misschien is deze actie nog steeds geldig.

Volgens mij ging het om 40mm voor/30mm achter. Voor de Astra G.

Precies de maat die je moet hebben in mijn mening.

ik heb je een pm gestuurd, als je wil kan ik ze er onder bouwen voor je geen probleem!

Pm even je mail adres. Dan stuur ik je adres door na die maat van me en wie weet komen jullie er samen aan uit.

en de foto’s.

Nice!

zaterdag 28 april zou jij samen met Sven mijn kant opkomen voor de verlagings set.

alles klaar voor het monteren hier van, alle gereedschap bij mij, komt er niemand, geen email geen sms geen telefoontje.
    helemaal niks.

echt er is maar 1 ding waar ik dan kwaad om kan worden -offtopic .

wel afspreken maar niet de fatsoen hebben om af te melden of gewoon niet meer te reageren
    :swear

kansloze actie :fy1

het was maar een kleine moeite geweest als jij of die Sven op zijn minst een berichtje had gestuurd, of was dit teveel gevraagd? :hmmz

@Maurice89 wrote:

Iemand vroeg me of ik kon kijken na goede verlagings veren voor niet een al te gekken prijs.

Beste kan ik wss via ebay.de doen lijkt me? Of wat kan ik het besten zoeken.

jammer weer idd.

Word ik hier op aan gesproken? Die jongen vroeg het aan mij en ik heb ook niks meet gehoord ik dacht die gaat wel met iemand anders na je toe.

Ik kom me afsprake na anders meld ik het wel.

Want ik vroeg je laatst nog is alles geregeld ik hoorde niks van die jonge en je zei ja hij komt met mij maar omdat ik niks hoorde dacht die komt met iemand anders na je toe anders had ik bijv wel iets laten weten.

Zo zie je maar beter niks voor een ander regele omdat het tog niet gebeurd.
    Ik zelf zou het ook kut vinden

Misverstand dus. Kan gebeuren.

Maar kan Miral Astra ook wel begrijpen. Maar nu is het de wereld uit, ja toch!

dit is iets anders dan een misverstand :wtf

maar we laten het erbij, het is klaar. :sleeping

@BlueAstraG wrote:

Misverstand dus. Kan gebeuren.

Maar kan Miral Astra ook wel begrijpen. Maar nu is het de wereld uit, ja toch!

Ja ik zeg zelf ook al, ik zou het zelf ook niet prettig vinden. De volgende keer laat ik het lekker zelf regelen ik ga niet meer voor een ander via bijv een forum iets regelen. :thumb

Ik zou Sven terug naar z’n eigen land schoppen :ass

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.