astra f station VERDER verlagen

Forumindex Forums Modellen Astra astra f station VERDER verlagen

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hallo.

ik heb op het moment mn station met -4 veren verlaagt, echter verlagen deze de auto met 3cm

aan de voorkant licht deze mij perfect.. met mn aankomende voorbumper(al gepast en gemeten en mee gereden) ligt deze een cm of 5 tot 6 max van de grond..
    maar achter ligt deze nog erg hoog..(te hoog voor mij)

nou kocht ik vorige week-6 achterveren(volgens de verkoperr) maar ook deze veren verlaagde mijn auto ongeveer hetzelfde(0.5 cm hoger)

nou is mijn vraag: kan ik ook achterveren van een hb gebruiken om verder te verlagen?

bv verlagen -4 achterveren van hb mijn auto ongeveer -6 tot -7(achter)
    of past het van te voren al niet ???

ik heb namelijk geen set om te passen en meten..

gaat om astra F stationZONDER hoogte regeling, zonder reservewiel..met audio inbouw(wat zwaarder is als het reserve wiel. dus niet dat het aan het gewicht licht dat ie hoog blijft staan)

hoop dat iemand me meer kan vertellen..
    hier een paar fotos voor het idee.. dus de achterkant moet nog ongeveer 3 tot 5 cm zakken

Schroefsetje!!

Ideaal, kun je zelf bepalen hoever je hem naar de grond wil hebben (mits haalbaar met verstellen)

Groeten

ja dat snap ik.. maar schroefsetje valt momenteel nog niet echt in mijn budget.. gaat dit er wel inpassen gaat het ZEKER komen.. maar nu zoek ik dus iets IN mijn budget.. en dat zijn dus losse veertjes..

en als ik een schroefsetje heb dan gaat ie bij mij op een of andere maniet direct helemaal naar beneden(heb t in t verleden al gehad..) :jerry

Ah ohkee!!

Dan opzoek naar andere veren denk ik (als ze uberhaupt te verkijgen zijn met zon verlaging).

En nee, ga aub niet aan je veren slijpen! :wink:

nee dat zoiezo niet!!! kan niet eens want heb conische veren.. zijn ze cilindrisch zou je nog zeggen van dat t zou kunnen..(niet verstandig maar zou kunnen) …

ik zou ff doorsparen voor een schroefset
    vind em wel aardig op zijn poten staan zo
    soms zie ik wel eens wagens die met de kont naar beneden hangen
    en dan zit er nog niemand in :D
    nee, da’s een lekker gezicht :D

Gr Mario

ja ga ook zoiezo sparen(ben k al mee bezig) maar tot die tijd wil ik hem achter nog ietsje lager zodat ie netjes recht hangt.. hij hang nu net iets voorvover en dat stoort me eigenlijk best wel!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.