Nope weghalen die handel. Ben er ook mee bezig geweest op mijn oldtimer; daarvan is de hele :!: onderkant bewerkt met die zooi; dat is een wagen uit 1977, dus die tectyl is echt zooitje poreuze ouwe bende.
Ik gebruikte een verfstripper, dan werd het weer beetje smeerbaar; dan met een plamuurmes voorzichtig weg schrapen. De resterende troep met doeken/papier en wasbezine weg gehaald.
Helaas door het steken/schrapen toch wel beetje de lak beschadigd. Dus.. 2 lagen blanke lak erop gedaan. De onderkant glimt nu wel :jerry
En als straks alles klaar is ga ik er weer bodyschutz opzetten. Vooral omdat het voor mij “tijdelijk” conserveren is.
Als ik die auto helemaal ga restaureren ( wat ooit de bedoeling is) ga ik werken met een combinatie van RX-5 en RX10. Dat kan je (voor zover ik weet) op kleur laten mengen en dan krijg je dus een goeie behandelde bodem in bodykleur. :jerry
Da’s ook wel mooi voor in de wielkasten van een Astra-F ;)
Bij mijn Astra-F waren de dorpels ook op een bepaalde manier behandel en met structuur in bodykleur. Echter… de dorpels waren toch door gerot op 3 plaatsen aan beide zijden.
Ga van het najaar of aan het begin van de winter de kokers van de Astra-G ook maar laten vollopen met ML denk ik…..
gr
Marcel