Astra F GSi station C20XE

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F GSi station C20XE

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 123)
  • Auteur

niet dat ik hem gebruik, heb bonraths maar dan mag ie nog wel netjes wezen

@lambo452heb het uit een astra f gehaald. had geen optie’s maar wel electrisch dakraam :???:

@mr
    .f welke sloop is dat?

@mikoss
    , het is af te raden om een sportstuur te monteren om een paar redenen. verzekering kan moeilijk gaan doen als er iets gebeurt als jij geen airbag meer hebt. verder: auto’s die vanuit de fabriek geen airbag hebben, hebben een ander stuurhuis, 1 tje die wat meegeeft als je er met je kanis op klapt. auto’s met airbag stuur hebben een stuurhuis die NIKS mee geeft. dus letsel is veel groter als je dat airbag stuur verwijdert voor een sportstuur. neem dan een sportstuur met airbag.

PB

oow okee vreemd :S maargoed.. is wel super vet als je dat heb.. zijn er nie veel van met elec dakraam in de f.. voor mij is het gewoon nog lekker slingeren.. :P

@Oenatje wrote:

@mikoss
    , het is af te raden om een sportstuur te monteren om een paar redenen. verzekering kan moeilijk gaan doen als er iets gebeurt als jij geen airbag meer hebt. verder: auto’s die vanuit de fabriek geen airbag hebben, hebben een ander stuurhuis, 1 tje die wat meegeeft als je er met je kanis op klapt. auto’s met airbag stuur hebben een stuurhuis die NIKS mee geeft. dus letsel is veel groter als je dat airbag stuur verwijdert voor een sportstuur. neem dan een sportstuur met airbag.

Okee dan is het duidelijk, Dan maar geen sportstuur dan maar opzoek naar een ander stuur wat me aanstaat:)

Hartelijk dank voor alles

heel netjes die ”stok” :wors

heel erg netjes!!!! die velgen staan hem ook wel.

ik heb 1 van de 2413 c20xe stations, best bijzonder

chassisnummer check heb ik laten doen bij de opel dealer, daar kwam uit dat deze astra met c20xe de fabriek heeft verlaten. ik wist eerst niet dat ze bestonden 8)

Waar kan je dat zien van die aantallen? :D
    Kan dat ook van de HB?

Van de Astra F SW C20XE heb ik ook nog wat folders hoor, dus ze bestaan zeker!

ik heb dit lijstje van een duitse site. ik heb geen cijfers van de HB

aangezien de vorige eigenaar de flens van zowel de katalysator en van het spruitstuk heeft afgezaagd en aan elkaar heeft gelast ben ik wanhopig opzoek naar een kat voor de c20xe. is gewoon niet te vinden.

verder is de dis bobine vervangen laatst

spruitstuk gekocht en een nieuwe middendemper origineel GM en voor een c20xe station voor 20 euro :???:

Dat is ook geen geld zeg…

Vanmorgen langs gefietst en heb ‘m gevonden hoor!
    Behalve het GSi-logo aan de zijkant en de 2.0 16v-aanduiding achterop zie je helemaal niet wat snelle bak dit is.
    Wat zou ik balen als je met met een Astra F station voorbij komt blazen ;) , maar nu begrijp ik het wel. Maarre, je woont dus maar een paar honderd meter van mij vandaan, mijn Astra nog nooit gezien?

Mijn oom heeft lang in de Duivensteen gewoond, vlakbij de Hoogmade, die heeft lange tijd in een oranje C-Dett City gereden en de ouders van een basisschoolvriend van me wonen ook vlakbij jou, die hadden vroeger een Astra F GSi en nu volgens mij een goudkleurige Vectra C GTS, misschien ken je ze wel?

ik heb je denk ik 3 keer gespot onderweg.

dat laatste zegt me niks maar die c vectra zie ik wel eens staan

oenatje voor je katalysator
    http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/resultaat.aspx?motorcode=c20xe&onderdeel=katalysator” onclick=”window.open(this.href);return false;
    mvg ferry

@ferryastrag wrote:

oenatje voor je katalysator
    http://www.onderdelenlijn.nl/voorraad/resultaat.aspx?motorcode=c20xe&onderdeel=katalysator” onclick=”window.open(this.href);return false;
    mvg ferry

bedankt voor het mee zoeken maar hij MOET van een astra gsi zijn

calibra,vectra,kadett zijn anders. (andere flenzen)

uitlaatlijn compleet vervangen en goedgekeurd vandaag door de opel dealer

Nice!! :wors

thanks, morgen ga ik hem ophalen

ff snel het interieur filtertje vervangen

hoop met bladeren weggehaald.

Die was al flink smerig.

Oenatje, waar ga je eigenlijk altijd naar de sloop?
    Nog updates aan je F C20XE SW?
    En hoe staat het metje Vectra A V6?

ik rij altijd naar ad stouten in zeeland

vectra v6 heeft een kachel probleem op het moment. doet niks meer. schakelaar kapot denk ik. ding rijd lekker. ene dag ga ik met de v6 naar het werk en de andere met de station. :agent

station is weer goedgekeurt, nieuwe distributie erop.

Welke schakelaar, die draai?

IK heb er anders nog wel één liggen voor je, compleet met paneel.

idd, die draai. ik heb er zelf ook nog 1. maar ik ga een nieuwe bestellen. omdat die dingen schijnbaar vaak stuk gaan. ook het vervangen is een klote werk.

bijna klaar:

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 123)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.