Astra F GLS 1995 NIET naar de sloop !

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F GLS 1995 NIET naar de sloop !

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

Medeforummers,

Geen goed bericht van mijn kant, De auto van mn stiefzoon gaat waarschijnlijk naar de sloop.

Een gemeentemedewerker “vergat” de achterklep van zn houtvernippermachine in te klappen en is vol gas weggereden en heeft zeker de grijze Nissan en die van mn stiefzoon zeker 5 tot 9 meter meegenomen voordat ie eens dacht: “volgens mij gaat het niet helemaal goed”.

Gevolg, 1 auto zeker weten naar de sloop (grijze Nissan station)
    1 auto waarvan de schade nog vastgesteld moet worden (De blauwe Opel van mn stiefzoon)
    1 auto (de Opel Corsa) die lichte bumperschade heeft en een klein deukkie in de achterklep.

Totaal dus 3 auto’s die schade hebben opgelopen door deze boer :puke

Bekijk de foto’s en laat je verbazen !

Wordt vervolgd !!!!!

Rik :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry :cry

Ziet erg erg uit, maar als de zijschermen nog op dezelfde plaats zitten is deze zeer goed te maken.
    voor geringe kosten, de klep in kluer is dan natuurlijk een beetje mazzel hebben

Voor die Nissan is het duidelijk einde oefening, de Astra lijkt mij nog zeker wel te redden..met deze schade zou ik ‘m nog NIET richting sloop duwen.

ben het met de rest eens.. en wil er aan toevoegen dat die boer wel een lul de behanger is als hij zoiets vergeet /niet in zijn zijspiegels ziet… een tikje kan maar 3 autos meeslepen??

Indd maja daar verander je toch niks meer aan.

Maar ik zeg ook de nissan naar de sloop en de 2 betere autos opknappen

De nissan is van de overbuurman.

Wat ik nog wilde zeggen:

Tis een automaat en die stond in z’n P geparkeerd. Tijdens de aanrijding is ie dus in z’n P naar achteren gesleurd.
    Ik ben bang dat ook de automaarbak een opdoffer gekregen heeft.

Rik

Maja is die auto het waard? Hij is total loss

@KadAstra-EF wrote:

De nissan is van de overbuurman.

Wat ik nog wilde zeggen:

Tis een automaat en die stond in z’n P geparkeerd. Tijdens de aanrijding is ie dus in z’n P naar achteren gesleurd.
    Ik ben bang dat ook de automaarbak een opdoffer gekregen heeft.

Rik

dat moet de automaatbak echt wel aankunnen hoor!

dat ik vorig jaar mijn astra nog reed heb ik hem perongeluk met een gangetje van 10kmpu achteruit in zn P gezet
    deed het daarna ook nog perfect

Ik wilde jullie laten weten dat ik (wij) nog geen bericht hebben gehad van de verzekeringsmaatschappij.
    Ook is er nog geen schade-expert langsgeweest.

De overbuurman is inmiddels alweer (goed) voorzien.
    Die heeft het gedoe niet (langer) afgewacht en alvast een BMW uit 1997 aangeschaft.

Rik :)

Rik, wat een zuur bericht. En die vent heb echt met oogkleppen opgereden, ik kijk continue in mijn spiegels als ik met iets onderweg ben.
    Echt geen goed woord over voor zijn rijkunsten.

grt
    Marcel

Zonde… Astratjes worden al met bosjes naar de sloop gebracht.

Waarschijnlijk krijg je zo weinig van de verzekering uitgekeerd dat je beter met het geld deze op kan knappen…

Je moet het niet blijven doen, maar een automaat kan dat wel een keertje hebben. Misschien dat de banden wel geslipt hebben ipv dat de bak mee ging draaien.

Dit lijkt toch vooral cosmetische schade. Als de zijschermen inderdaad niet zijn aangeraakt, moet je vooral op zoek naar een andere motorkap. Koplampen voor een F zijn ook zat te vinden, iig bij mij in de berging ligt een setje.

Van een afstandje lijkt dit wel mee te vallen, maar zeker vervelend al dat gedoe. Als je een foto van onder de kap met de slotplaat enzo post kunnen we er altijd meer over zeggen ;)

Hihi, dat is just eventjes wen problem: De motorkap kan niet Los.

Rik

Hey rik,
    klote man maar als anderen al hebben aangegeven
    als je de stand van de zijschermen ziet is het misschien wel goed op te lossen
    ik zou als de schade man geweest is de voorbumper er afhalen
    en kijken of de onderste frontbalk nog recht is

zat onderdelen beschikbaar om hem op de weg te houden :thumb

@KadAstra-EF wrote:

Hihi, dat is just eventjes wen problem: De motorkap kan niet Los.

Rik

breekijzer, ankerplaat is zowieso aan vervanging toe ;)

Goed nieuws Medeforummers !!!!

De Astra gaat gerepareerd worden !!!!!!!

De schade-expert is net langs geweest en heeft de schade op 1150 Euro getaxeerd.
    Er waren 2 redenen om de auto te laten repareren:

1. De algehele staat van de auto was keurig en netjes onderhouden.
    2. de reparatie kan goedkoper gedaan worden omdat de Astra onderdelen goed verkrijgbaar zijn en relatief goedkoop zijn.

Dus hier zijn blijde gezichten te zien en zien graag de Astra weer heelhuids voor de deur staan.

De automaatbak heeft de aanrijding gelukkig goed doorstaan, heeft geen schade opgelopen.

voor dat geld koop je ook een mooie f tog zonder werk

Da’s nog een behoorlijk bedrag, zeg! Wat is er allemaal aan vervanging toe dan? Of is er ook echt iets krom?

Maurice89:

Of je nou een andere koopt of je laat deze opknappen, das een keuze die je maakt.
    Tot nu heeft het ons alleen een paar telefoontjes plegen gekost, voor de rest nog niks.

Gose91:

-koplampen,
    -grille,
    -radiateur,
    -enkele slangen van de stuurbekrachtigingspomp.
    -plaatwerk wat achter de koplampen en de grille zit, is best krom,
    -bumper,
    -motorkap.

Rik :(

Boer mag blij wezen dat alle drie auto’s geen nieuwe dure zijn. En he het kan iedereen overkomen. Als je je dag niet hebt, kan dit je ook overkomen. Het hoeft geen lompe boer te zijn

En al vorderingen in het verhaal?

Morgen is het een maand geleden en de auto is nog steeds in reparatie.
    Wij weten verder ook niks.

Rik

@Freazy wrote:

Boer mag blij wezen dat alle drie auto’s geen nieuwe dure zijn. En he het kan iedereen overkomen. Als je je dag niet hebt, kan dit je ook overkomen. Het hoeft geen lompe boer te zijn

ga je dit ook zeggen als er een kind bij betrokken is?
    sorry, het is mn dag niet.

nee dit mag niet gebeuren, van iedereen die deelneemt aan het verkeer wordt geacht dat die nadenkt!!

En de Astra staat weer voor huis !!!!

staat er weer strak bij! :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.