astra f Dorpels in tectyl ml?

Forumindex Forums Modellen Astra astra f Dorpels in tectyl ml?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik zie hier vaak op het forum dingen voorbijkomen zoals bij de astra f de dorpels in de ML zetten? Maar waar spuit je dat dan in? En als je de wielkasten in de ml wil zetten?

Dorpels: Onderaan in de dorpels zitten gaatjes voor de afwatering: Daar kan je het door spuiten met een verlengslangetje + sproeikopje.
    Achterschermen: Kofferbakpanelen los en daardoor spuiten.

Heb trouwens mijn Astra in de dinitrol, da’s iets beter dan tectyl

Voor de dorpels: is dat in de wielkast waar dat rond rubbertje op zit?

En achterschermen, pfft, ben ooit eens begonnen aan die kofferbakpanelen wat een rotwerk, maar gestopt. Heb wss toch plannen om binnen een aantal jaar laswerk uit te voeren waar nodig zodat het F’je nog lang mee kan.. :wub

Misschien nog een idee om je gordels uit te rollen anders heb je zo’n afdruk op je T-shirt ;)

Heb je geen klepje in kofferruimte waar je tecyl in kan spuiten?
    Als je lang genoeg door spuit, komt het van zelf weer eruit via de dorpel aan de onderkant.

Of giet die dorpels vol afgewerkte motorolie.

@Astra 1.4 NZ wrote:

Voor de dorpels: is dat in de wielkast waar dat rond rubbertje op zit?

En achterschermen, pfft, ben ooit eens begonnen aan die kofferbakpanelen wat een rotwerk, maar gestopt. Heb wss toch plannen om binnen een aantal jaar laswerk uit te voeren waar nodig zodat het F’je nog lang mee kan.. :wub

Ja daar kan het ook nog door, maar ik bedoel onderaan de dorpel, de afwateringsgaatjes.
    En voor je gordel hoef je niet bang te zijn.. ;-)

Kofferbakpanelen liggen der zo uit man! 10 minuten!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.