Astra -F-CC X1.6 SZR Automaat / prijs aangepast.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra -F-CC X1.6 SZR Automaat / prijs aangepast.

20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur

@astraTD wrote:

Dat interieur heb ik nu ook in me f, en dat kwam uit een CDX dus neem aan dat dit ook een CDX uitvoering is..

absoluut geen cdx

cdx heeft standaart een chrome strip rondom.

Vind die F2 uitvoeringen soms nogal vaag.
    Deze heeft bijv. een CDX Interieur, maar weer geen chromen strip in de bumpers en geen el.spiegels.
    Denk toch een GLS :thumb

@Mr.F wrote:

Vind die F2 uitvoeringen soms nogal vaag.
    Deze heeft bijv. een CDX Interieur, maar weer geen chromen strip in de bumpers en geen el.spiegels.
    Denk toch een GLS :thumb

volgens mij is er geen standaard cdx interieur

dit interieur zat ook in mijn minst luxe uitvoering astra f

in de cdx van mij zit zo’n interieur met groen stof. die zie je ook in alle uitvoeringen

Iedereen enorm bedankt alhier voor de input. :thumb

@remco0510 wrote:

Graag gedaan, ik heb gelijk je verkoopdeel in dit topic verwijderd. Tevens heb ik de moeite genomen om een waarschuwing te versturen :thumbup

Naja oke…..

Iig succes met de verkoop van de Opel. Hopelijk komt-ie bij een liefhebber terecht! :thumbup

het interieur lijkt wel op die van mijn astra g Perl weet alleen niet of die uitvoering er ook was in een f

Ik heb ‘m op de marktplaats alhier gezet. Zoals het hoort, en zoals ik van plan was. ;-)

@2000 wrote:

@remco0510 wrote:

Graag gedaan, ik heb gelijk je verkoopdeel in dit topic verwijderd. Tevens heb ik de moeite genomen om een waarschuwing te versturen :thumbup

:shock: :shock: :shock:

Rik :)

Omg, dat bod van 500 euro :jerry

@remco0510 wrote:

:thumb

Kzag net deze http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/astra/8078676″ onclick=”window.open(this.href);return false; op autotrack. € 2450,00.
    Natuurlijk bij garagebedrijf, maar precies dezelfde uitvoering volgens mij. Op kleur en bekleding na. Ook 1e eigenaar.
    Lijkt me wel aardig aan de prijs. Maar geeft wel wat aan . . .

Inderdaad dat geeft wel wat aan ja,
    Dat je LANG gezocht hebt naar de duuurste astra automaat dieje vinden kon om zo een te dure prijs te vragen

De desbetreffende astra in je link staat al DIK 8 MAANDEN te koop, reele prijs???
    Ik vindt van niet, blijkt ook wel als zo een courante normaal redelijk snel verkochte wagen als de f er zolang staant
    dan kloppen er dingen niet en meestal is dat de prijs

Vindt het ook een wazig verhaal blablabla bij de auto van je schoonma
    onderhoud PERFECT gedaan
    maar NATUURLIJK zijn geen rekeningen,
    dat is wel echt de meest gebruikte smoes uit het boekje.

Ik neem aan dat dat een garage is waar die is onderhoudendus ga eens moeite doen daar moet je toch wel een uitdraai kunnen krijgen,
    beetje garage bedrijf heeft toch wel de onderhoudshistorie redelijk bekend van vaste klanten.
    Het is JIJ wilt de HOOFDPRIJS voor zo eentje dan zul je toch op zijn minst een beetje moeite moeten doen, :jerry NAP rapport is ook aanwezig?

Verder Nette astra :thumb :thumb

@ Adam Opel;

Ze bestaan hoor, mijn astra heeft precies hetzelfde ;)

Beste Mr F

Ik doe ook zelf mijn onderhoud
    toch heb ik gewoon alle bonnetjes van de brezan, heuts en andere plekken waar je je onderdelen halen kunt.
    Mijn olie van het tankstation staat gewoon op een bonnetje
    Daarbij staat er toch duidelijk te lezen dat het onderhoud van schoonmammas auto in de garage is gedaan.

Ik heb nog altijd in de garage een rekening gekregen en als schoonmamma die dus eerste eigenaar is blijkbaar en daar al dik vele jaren klant is zal ze echt wel een paar kopietjes van het onderhoud aan haar astra moet kunnen laten printen vanuit het systeem.

Ik hoor dit verhaal te vaak, feit blijft 1750 euro is gewoon veel geld voor een F momenteel
    zeker als er nog geen rekeningen of NAP bij zit,
    Ik koop op de sloop ook voor een 10 a 15 euro een andere klok.

En anders bij geheel geen onderhoushistorie neem ik aan dat er voor een vraagprijs van 1750 euro toch wel een paar cent van af kunnen zodat er tenminste een NAP bij zit.

Daarbij ben ik al te vaak het gehele land doorgereden naar de meest mooie opels als je de verkoper mag geloven.
    Dat altijd, is van een oud vrouwtje geweest blablabla, geen spatje roest enz,
    Kom je er aan staat er een deuk niet op de foto en niet genoemd terwijl je het 6 keer vantevoren aan de telefoon gevraagd heb enz
    Tevens door de verkoper is de prijs gebaseerd op weining km en goed onderhoud
    Nu zeg ik dus nog steeds, dan toon het onderhoud en Weinig km oftewel nieuwstaat, Toon het me maar aan,
    Dan heb ik ook nog wel interesse maybe in deze f.

Beste allemaal,

Nogmaals ik heb geen verstand van Astra’s.
    Kom gerust langs. Dan zal ik je laten zien dat de auto van mijn schoonmoeder is . Ik weet dat dit moeilijk te geloven is. Maar het maakt niet per definitie een leugen.
    Wat betreft onderhoud, ja dat ligt bij mijn schoonmoeder. Ik weet niet waarom ze geen bonnen heeft. Zoals ik al zei is de auto de laatste jaren onderhouden bij een vakgarage. Misschien kan ik daar wat info krijgen, maar het is een kleine garage in de woonplaats van haar zoon.
    Ik snap dat onderhoudshistorie belangrijk is.

Wat betreft de € 2450 die noem ik niet reel. Lees een paar reacties verder en lees hoe ik het bedoelde.
    Moeite gedaan op die advertentie te vinden? Ik voerde alleen maar dezelfde info in als van deze blauwe Astra en dan kwam er maar 1 vergelijkbare naar boven , deze. Dus niet zeuren over de vergelijking. Over de auto zelf kan je vragen stellen. Maar dit soort ‘aanvallen’ op iemand die je niet kent lijken me niet nodig, toch?

Auto is niet aan gerommeld. Elk onderzoek dat je wil mag/kan. Deuken heeft de auto niet, geen roest ontdekt. En ik ben Citorofiel, dus roest weet ik wel te herkennen. Wel wat lakschade, als gezegd, met lakstift weer blauw gemaakt. En ja, dat had mooier gekund.

Mijn schoonmoeder is nu 77. Kocht de auto ooit met haar partner, inruil een kadet, bij Riva opel in Amstelveen, nu aura opel geloof ik. Van beide hebben we prachtige mapjes ebij. De partner is inmiddels overleden. Zij durft nu niet meer te rijden.
    Geloof het of niet.

Prijs is vraagprijs. En lees het hele topic na en zie dat ik de vraagprijs heb afgestemd op de reacties alhier.

edit : even wat typefouten verbeterd, vanochtend in weinig tijd teveel willen doen.

Je kan aan zoveel punten zien of een auto veel of weinig kms heeft gemaakt.

En ik zie ook dat deze heel weinig is gebruikt.

Succes met je verkoop. :thumbup

als ik nog een f zocht zou ik zeker bij deze gaan kijken, wel jammer dat het een automaat is

@ Adam Opel;

Doelde meer op het gene dat je het weer een auto van een oud vrouwtje was.

Prijs verlaagd. zie de marktplaats alhier.

VERKOCHT! Dank allen voor de feedback. Top dat er mensen zijn die dit soort fora in de lucht houden.
    Ik ga snel weer naar het Citroforum!
    Veel veilige kilometers gewenst aan u allen. Nogmaals dank, en wie weet tot ooit.

Goed, dan gooi ik een slotje op dit topic en zakt het vanzelf weg.
    Tot ziens :)

20 berichten aan het bekijken - 26 tot 45 (van in totaal 45)
  • Het onderwerp ‘Astra -F-CC X1.6 SZR Automaat / prijs aangepast.’ is gesloten voor nieuwe reacties.