Astra F ’94 – Foto’s!

Forumindex Forums Modellen Astra Astra F ’94 – Foto’s!

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 76)
  • Auteur

golfje 3 is nooit standaard met CV geleverd.

Onze Golf-III TDi van de zaak (1997) heeft t niet in ieder geval.

Ook op de golf-IV niet standaard, en daar komt het vreemde, de Astra-G is er ook Zonder CV

Vectra-B is ook zo’n Vreemde eend in de bijt.

deze heeft standaard op Alle modellen, ABS en CV op AB, de rest is optioneel..

Willem

Ja polo heeft t ook niet. meende van 98.

wim, deze keer twijfel ik ff aan je.
    volgens mij heb ik toch echt een f2 (95) en moet alle deuren apart op slot doen.
    en ik heb ook een gl.

een buurman van mij heeft een gls station, maar die heb weer geen temp meter in zijn computer, die heb ik weer wel.
    had verwacht dat een gls die ook wel zou hebben.

turobootje.. weer een eigenschap wat onze autos gemeen hebben gevonden haha
    ook ik heb een f2 met f1 spiegels… maar mijne zijn in kleur :jerry en helaas handmatig en niet verwarmt.

daar gelijk ff vraagje over, weet iemand als verwarmde en ecletrishe spiegels in mijn kabelboom in de deur voorbereid is? of is dat per auto verschillend en moet ik dat zelf ma eens zien te bekijken :P

mr-f hoeveel astras heb jij inmiddels haha, voor zo ver ik weet heb je er nu 3 of niet?
    dan vraag ik me af.. geen rijbewijs, 3 astra’s…
    ten 1e mag je dus niet officieel rijden, en ten 2e kun je er maar in 1 tegelijk rijden :P leg eens uit hahaha

Elektrische/verwarmde speigels:
    Haal uw deurpaneel eraf.
    Dan moet er een witte stekker zitten zonder wat eraan. Dat is de stekker voor de schakelaar voor de speigels.

Je spiegels horen niet op je F, die zijn voor een F1. De originele zijn ronder.

Je grille is ook niet origineel, die hoort ook op een F1.

CV is er vanaf de GLS. Een GL heeft GEEN CV.

Temperatuurmeter is standaard vanaf de F2 toch ?
    Je beste buurman heeft waarschijnlijk een F1. Daar zit het verschil in.

Voor de rest blijft het een mooie wagen !!!!

MR F is DE Astra F gek van NL. Volslagen doorgeslagen :jerry

Rik :)

Haha lol, deze F wordt weer in nieuwstaat terug gebracht :)

@KadAstra-EF wrote:

Elektrische/verwarmde speigels:
    Haal uw deurpaneel eraf.
    Dan moet er een witte stekker zitten zonder wat eraan. Dat is de stekker voor de schakelaar voor de speigels.

Je spiegels horen niet op je F, die zijn voor een F1. De originele zijn ronder.

Je grille is ook niet origineel, die hoort ook op een F1.

CV is er vanaf de GLS. Een GL heeft GEEN CV.

Temperatuurmeter is standaard vanaf de F2 toch ?
    Je beste buurman heeft waarschijnlijk een F1. Daar zit het verschil in.

Voor de rest blijft het een mooie wagen !!!!

MR F is DE Astra F gek van NL. Volslagen doorgeslagen :jerry

spiegels weet ik zei ik zelf al :P
    grill hoort er ook niet op, maar ook zeker niet op een f1 :P

whaha k denk dat ik hem begin te snappen, je kijkt naar mijn avatar, ff goed kijken en eens denken als je die niet in een topic voorbij hebt zien komen met de titel “dit WAS pas een opel” :jerry

die op me avatar is de 2.0i gt van geloof ik 92.
    deze is dik 5 a 6 jaar terug al overleden, dat was dus een f1. dus die spiegels en grill kloppen wel haha:P
    nu snap ik je pm ook denk ik whaha

:swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

Ik zal een cursus “hoe leer ik het Opel-forum lezen” :???:

let erop dat bijv een astra f uit duitsland geen standaart optie’s heeft. dus als je een inport hebt is de mogelijkheid er dat je geen cv hebt

Je moet mij er niet op vastpinnen, Maar dat is wat er in de introductie folders stond van de Astra-F2..

ik zie net op autoweek dat het toch een optie is, dus dat de meeste mensen of dit kado hebben gekregen of er toch bij besteld hebben..

Willem

jammer dat dat “kadotje” er bij mij net weer niet op zit :P

1 ding waar ik me met deze koude dagen wel bijna letterlijk bont en blauw aan erger is dat ik die middelste luchtroosters niet dicht kan krijgen, koude lucht heb ik nu geen belang bij:P
    en hij blaast ook regelmatig mijn as van me peuk vlak voor dat ik bij de asbak ben:P dus als je de asbak dicht drukt zie je regelmatig veel as liggen daar haha.
    (jaja stoppen met roken en dat probleem is verholpen, ik weet het :P)

effe de boel los. Schuim wat afdicht is van de klepjes af gebrokkeld door de jaren van verdroging…

willem

hmm, kadastra had het er laatst over dat deze niet dicht konden geloof ik, maar officieel zou je ze dus wel helemaal horen te kunnen afsluiten?
    want sprak er va de week ook 1 met een astra, en die bleef ook constant door blazen.
    waar kan ik dat schuim voor vervangen? heb al gedacht om hem dicht te kitten of zo ma lijkt me ook niet DE manier :P

Jup, bij sloten ze helemaal, tot ook op een gegeven moment lucht er toch doorging lekken…

Nieuw schuim erop geplakt en klaar was ikke weer.

Had wel het voordeel dat er bij mij warme lucht uit de middenroosters kwam (2.0i 1993 airco (diavia))

Willem

Willem: De electrische ramen van de Opel gaan echt langzaam..
    Kan dit komen door ernstige vervuiling van de ramen ( wat nu zo is ) of is dit iets anders?

Probleem heb ik ook wat koude lucht uit de roosters in het midden.

Raam open zetten en je merkt er niks meer van.

raam gelieders in de Silicone zetten, doe ik 1x per jaar, en schuiven wat ze doen joh!!!

Willem

Tnx! Komt op de ”To-do” List van beide Astra’s!

@soepkiepe wrote:

hmm, kadastra had het er laatst over dat deze niet dicht konden geloof ik, maar officieel zou je ze dus wel helemaal horen te kunnen afsluiten?
    want sprak er va de week ook 1 met een astra, en die bleef ook constant door blazen.
    waar kan ik dat schuim voor vervangen? heb al gedacht om hem dicht te kitten of zo ma lijkt me ook niet DE manier :P

Nee, ik bedoel dat de middelste roosters een BEETJE verwarmde lucht uitblazen als je de kachel op zn warmst hebt staan.
    Staat ook in het instructieboekje.
    Bij mn E komt er zelfs steenkoude lucht door de roosters, das helemaal idioot.

ja, maar ik kan ze niet dicht zetten, blazen constant door, uiteraad wel afhankelijk op welke stand mijn aanjager staat.
    maar ze blijven gewoon door blazen, die knop om hem dicht te zetten zit er volgens mij niet voor niets op :P

willem..

ik neem aan onder de motorkap onder het interieur filter, dat daar ergens die klep zit?
    moet ik hier voor die motor of zo er uit halen?
    of kan ik er ook bij door de lucht roosters er uit te halen in de auto?

en wt voor schuim heb je er op geplakt?
    ik heb nog zo dun stuk van dat gele schuimrubber liggen van 1 a 2 cm dik, wil zeker weer niet haha:P

@soepkiepe wrote:

ja, maar ik kan ze niet dicht zetten, blazen constant door, uiteraad wel afhankelijk op welke stand mijn aanjager staat.
    maar ze blijven gewoon door blazen, die knop om hem dicht te zetten zit er volgens mij niet voor niets op :P

Middelste roosters wegnemen, links zit een pen in een soort houder geborgt. Die is waarschijnlijk van zn plek geschoten waardoor de klep niet meer werkt van je middelste roosters.

Ik heb dit vorig jaar ook gehad EN verholpen.

nee de klepjes DIRECT achter de roosters, je kan ze zo zien bewegen als je aan de schuif draait…

willem

Leuk he zo in iemand’s topic spammen :jerry

Nee hoor, geeft niks :D

Je leert er ook zelf van hoor…. kan je het bij je eigen ASTRA ook oplossen, die winterairco

Dat bedoel ik, was ook maar een grapje hoor ;)

oke, en wat voor schuim?

sorry mr f :$ haha
    maar ja zo is je topic wel weer leerzaam, dus je kan natuurlijk ook je titel aanpassen whahahah

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 76)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.