Ligt wat mij betreft een perfect blokje in wat in prima staat is (mag ook wel bij nog geen 87.000km). Mag wel wat meer vermogen hebben en dat gaat ook nog wel een keer gebeuren. Alleen blijft het een turbo dus zonder lineaire powerband, maar dat weet je als je een turbo koopt…
Afgelopen jaar wel weer wat dingen met de auto meegemaakt. Helaas veel Hagelschade gehad, auto zat helemaal vol deuken en er zat een vouw in de klep. Alles wel heel netjes opgeknapt, klep +spoiler gespoten en opnieuw gemonteerd. Ook gelijk een nieuwe voorruit erin, deze was lelijk geworden door de jaren heen en ook meteen een nieuwe DAB+ antenne.
Eind dit jaar ook met de originele xenon koplampen bezig geweest, de beugeltjes waren aan het verslijten en 1 was er afgebroken. Nieuwe koplampen besteld wat een waar drama was. Eén was er lek waarna deze vol water stond>> Nieuwe lampen aan 1 kant nodig xenon, led, en richtingaanwijzer + een xenon ballast.. wat alles in een keer 2x zo duur maakte. maar nu met alles nieuw weer opgelost. Alleen hebben de booskijkers het niet overleeft. In de zomer zomer nieuwe bestellen tegelijkertijd met wat klein spuitwerk.
Afgelopen maandag naar EDS in Duitsland geweest en auto laten afstellen. Auto rijdt nu werkelijk perfect met altijd genoeg vermogen. Resultaat: 263.2PK en 328.2Nm.
Alleen wel even wennen aan de specifieke geur van de auto zonder katalysatoren (stilstaand).
Op de terugweg naar Nederland…. 100.000km!!!
De auto bijna de helft van zijn kilometers voorzien (ca. 44.000) en aan het eind van de zomer wellicht zin in een andere auto na 4 jaar!