ASTRA CABRIO X1.6SZ "97 kap scheur+elektr.raambed. help!

Forumindex Forums Modellen Astra ASTRA CABRIO X1.6SZ "97 kap scheur+elektr.raambed. help!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Hallo!

Ik heb een Opel Astra Cabrio X1.6SZ uit 1997 gekocht.

De kap is bij de scharnierpunten op dezelfde plek gescheurd, is op dit moment met wat kit afgedicht en werkt in principe voldoende. Maar ik wil dit graag wat netter zien. Wie kan mij hiervoor een goeie tip geven of heeft er iemand een goeie kap in de aanbieding die ik dan over kan zetten?

en

Het elektronische bedieningspaneel voor de ramen is kapot, nu weet ik dat ik er via de dealer wel aan kan komen maar dit kost me dan toch een aardige duit. Wie kan me hieraan helpen?

Alle hulp wordt op prijs gesteld! :D

Gr.

LindaGS

Goede avond kijk hier is http://www.rhenoy.nl/nl/autoparts-rotterdam” onclick=”window.open(this.href);return false; hebben in principe alle onderdelen liggen denk ook de scharnieren succes :thumbup

Bedankt, ik zal eens kijken of ik daar kan vinden wat ik nodig heb.

Maar het gaat niet om de scharnieren, de kap zelf is gescheurd bij de scharnieren, het betreft dus een compleet cabriodak of een nette manier om het goed te kunnen maken.

Gr.
    LindaGS

Kan iemand mij helpen aan een kabelboomschema van de Astra cabrio 1997?

Grote kans dat het probleem met de ramen namelijk in de bedrading ligt, zijn erachter gekomen dat er een paar draadjes los zitten en hopen dat met het aansluiten hiervan het e.e.a. gelijk helemaal opgelost is. Probleem is alleen dat we niet precies kunnen zien wat waar hoort. Dus heeft iemand een schema of een idee waar deze makkelijk gevonden kunnen worden? Via google kom ik namelijk geen steek verder.

Alvast bedankt!

Gr.
    Linda

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.