Astra 1.8 16v 1995 irritant knipperlicht probleem.

Forumindex Forums Modellen Astra Astra 1.8 16v 1995 irritant knipperlicht probleem.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Hallo iedereen, mijn naam is Mark en ik ben lid geworden van dit forum in de hoop dat jullie mij kunnen adviseren over het volgende probleem:

De richtingaanwijzer stoort. Soms doet hij een tijdje wel, maar dan lijkt het wel alsof hij blijft hangen en dan gaat de relais zoemen/knetteren. Vaak pas als de motor warm is. Ik heb de schakelaar, relais en zekering al vervangen, maar dit mocht niet baten. Mijn alarmlichten doen het wel gewoon. Als ik een flinke klap geef op mijn dashboard doet hij het soms weer heel eventjes.

Is dit een breuk in de draad of zo?, en zo ja hoe kom ik achter de plaat met zekeringen om daar bij te kunnen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want dit is heel irritant autorijden zo. :swear

grt Mark

Het zou wel netjes zijn als je je even zou voorstellen in ons voorsteltopic (wat overigens verplicht is voor nieuwkomers).

Draadbreuk kan, maar lijkt me niet logisch. Lijkt me eerder een defecte schakelaar.

Als ik het goed begrijp, bedoel je met “de schakelaar” die aan het stuurkolom? Deze heb ik namelijk al vervangen voor een nieuwe en het probleem blijft. Ook heb ik geprobeerd het zekeringenbord los te halen om er achter te kijken, maar ik krijg hem er niet uit. :hmmz

NB; ik heb mij nu netjes voorgesteld, excuses als ik mij per ongeluk niet aan de regels heb gehouden :D

Het probleem is opgelost! Was een nieuwe alarmlichtschakelaar, meer niet. (is via een andere topic opgelost) Heel erg bedankt voor jullie advies! :D

Geen probleem, fijn dat je je even netjes hebt voorgesteld :thumb
    Ik bedoelde inderdaad die hendel aan het stuur, maar fijn dat het opgelost is.

:thumbup :thumbup

Rik ;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.