astr

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 61)
  • Auteur
    Berichten
  • #18150150

    De-

    #18150151

    Ook bij Terry geweest zie ik :jerry

    #18150152

    hele mooie astra, aparte kleur ook, heb de zelfde kleur ook in station gehad
    en natuurlijk weer goed bezig :kewlpics

    #18150153

    @Tommy666 wrote:

    Ook bij Terry geweest zie ik :jerry

    Ja klopt, zeer content over hem. Echte Opel man voor weinig geld ( 80,- de verlaging) De meeste zullen hem ook wel kennen met zijn Dkadett station turbo voor in.. Met kadett D aanhangertje erachter.

    #18150154

    Ziet er goed Phil! Denk dat hij een 3 a 4 cm naar beneden is gegaan niet?
    Die man werkt wel gevaarlijk he :shock:, waarom gebruikt hij geen veerspanner?? Veer schoot lekker weg op het filmpje :shock: ! Kan hem wel is pijn gaan doen zo ;) . Ben benieuwd om hem is te zien nu king: !

    #18150155

    hahahahahaha hoe hij die veer los haalt , niet echt de manier:P :P

    #18150156

    @marco_tds wrote:

    Ziet er goed Phil! Denk dat hij een 3 a 4 cm naar beneden is gegaan niet?
    Die man werkt wel gevaarlijk he :shock:, waarom gebruikt hij geen veerspanner?? Veer schoot lekker weg op het filmpje :shock: ! Kan hem wel is pijn gaan doen zo ;) . Ben benieuwd om hem is te zien nu king: !

    35 of 40mm waren de veren… Maar kan denkelijk iets na zakken binnen paar dagen.

    Hij heeft veerspanner gebruikt bij het monteren… Demonteren hoeft niet perse werkt wat sneller :jerry

    Maar heeft hij veel vaker gedaan.. werkt al 20 jaar aan Opels.

    Maar het kriebelt me om 60mm veren te laten plaatsen binnenkort :jerry :jerry

    Maar moet ik me nog eens goed over na denken en eens naar jou astra komen kijken. :thumbup

    #18150157

    Bij het Demonteren hoeft het inderdaad niet persé, maar tis wat veiliger hoor geloof me :), mijne gaat binnenkort naar de keuring en dan ook opnieuw omlaag :), mis het gehobbel nu al haha ;)

    #18150158

    verlaging staat hem goed, en idd verlagen werkt verslavend…. je wil steeds lager ;)

    #18150159

    #18150160

    @astraTD wrote:

    @marco_tds wrote:

    Bij het Demonteren hoeft het inderdaad niet persé, maar tis wat veiliger hoor geloof me :), mijne gaat binnenkort naar de keuring en dan ook opnieuw omlaag :), mis het gehobbel nu al haha ;)

    Gewoon weer terug op de originele dempers?

    Ik had al gemaild voor kortere fk schokdempers vooraan, zolang dat die niks van zich laat horen komen de veren weer samen met men gewoon schokdempers ja ;) . Zoveel kosten die schokdempers toch niet, dusjah…
    Ik ben ook wat geld aan de kant aan het zetten voor een schroefset, het kriebelt echt enorm voor een schroefset te steken… :vertag

    #18150161

    kunt ook de schokbreker moer al losdraaien als hij nog op de grond staat
    is het snel en veilig, maar ook eigk niet de manier hahaha :jerry

    #18150162

    #18150163

    Is al een dikke bak aan het worden :thumbup
    top dat bij jouwe ook al preventief in de tectyl gezet is

    #18150164

    Knape Station hoor, zeker gezien de kilometers.
    Lekker bezig, Zag ik het goed, 1 F1 achterlicht, en 1 F2 achterlicht erin??

    Nu nog effe de Kat leeg timmeren, PlunjerRing eruit, Boost Controller er tussen, dan kan je ECHT zuinig rijden..

    heb hier een to the MAX gekietelde X17DT in een Corsa-B (125pk rond de 300Nm koppel dacht ik zo), Die blijft knap heel, en rijdt volgens de eigenaar rond de 1 op 17 op de korte rit 1 op 20 op de langere ritten).

    Willem

    #18150165

    Thanx heren.

    Heb hem morgen al 1 maand, en al serieus 7000km gereden :oops: :oops: Wat rijd het toch heerlijk :wub

    Heb je goed gezien Willem.. Linker lamp was inderdaad van een f1.. Had de vorige TDS trouwens ook :jerry

    Wellicht ga ik deze niet kietelen.. Ben extra zuinig op hem nu. Maar wie weet hoe ik er over 6 maand over denk.

    Maar 125pk en 300nm is wel verleidelijk. :wors

    #18150166

    Damn Wim, zo met die waardes mag je mijn tds ook wel is kietelen :shock:
    Phil mooie updates man, lichten staan hem goed :agent ! Zo een bakje zoek ik ook, enkel die wat ik weer vind is voor mij een hennig eind rijden ..

    #18150125

    Ik hoop dat ik mn maatje zo gek kan krijgen zn astra station tds te kietelen
    125pk 300nm zijn mooie waardes :wors

    #18150167

    ja echt wel :shock:, zal wel lekker rijden dan king:
    die waardes wil ik ook wel bij mijn tds, dus kietelen zal ook wel gebeuren

    #18150168

    #18150169

    Rijd lekker zo :thumb, beetje pielen wel met de darmpjes, maar het is wel gelukt uiteindelijk king: .
    Nu lekker karren maar hopelijk zonder kosten :wors , enja die pinkers weet je hè ;).

    #18150170

    goed bezig heren :thumbup
    nu nog een grotere intercooler en hier en daar wat loodgieterswerk :D

    #18150171

    Zou een grotere intercooler veel invloed hebben ? Voor de rest is eigenlijk alles nog stock aan de motor hè ..

    #18150172

    Moet de kat nog leeg meppen.

    Heb wel een de zelfde x17DT isuzu gezien met een grotere turbo wat 160pk uit perst op de bank. Staat op youtube.

    Ben tevrede.. Rij nu op 1.1bar maar zeg eerlijk heb nog naar het filmpje nog 30km door de stad gezworven zonder in de turbo te gebruiken.. Lekker zuinig dus. :thumbup Geen zin dat morgen de turbo dood is. :sleeping

    Komt goed Marco met de oranje pinkers :thumb

    #18150173

    @marco_tds wrote:

    Zou een grotere intercooler veel invloed hebben ? Voor de rest is eigenlijk alles nog stock aan de motor hè ..

    het aanpassen van het luchtinlaattraject zal zeker een leuke vermogenswinst opleveren
    koelere lucht is meer zuurstof, meer zuurstof geeft een bigger bang king:
    alleen een TE grote intercooler is ook weer niet goed
    dan krijg je een vertraging bij het opspoolen van de turbo
    ik zou het complete pijpwerk incl bochtjes er uit slopen
    en vervangen voor buizen met grotere diameter en silicone bochtjes (samco) ism een grotere intercooler 30cm hoog 60 breed lijkt me meer dan voldoende :hmmz

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 61)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.