inprincipe heb je dit met elke wijziging in de hoogte van de auto al :o
maar hoe meer hoogte wijziging hoe erger de zijdelingse verplaatsing
je sporing wordt natuurlijk allen maar beter als je bij n verlaagde auto de panhardstang
op nieuw op maat maakt;)
maar hoever moet je gaan
moet je dan verschillende afstellingen gaan maken??
b.v als je alleen in de auto zit of met 2 of 3 personen
of als je veel gewicht in je kofferbak gooit:o;)
dus kijk eerst hoeveel je wilt verlagen
hoveel of weinig speakers der in je kofferbak komen
enz
en kijk daarna of t nodig is om je panhard stang te vernaderen
kan dus gewoon een 1 malige actie zijn
en is niet echt nodig om hem verstelbaar te maken
tenzij je een auto voor het circuit bouwt
waar je wel eens expirimenteerd met ander veren setup
dan is n verstelbare mischien wel handiger
ook bestaat er n systeem met n dubbel panhardstang
die altijd de as recht onder de auto houd
dat heet een “watgestange”
kun je googlen
of via de zoek functie hiero opt forum;)