Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!

Forumindex Forums Modellen Ascona Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 477)
  • Auteur
    Berichten
  • #17577370

    Ik zag je nog gaan op Zandvoort! Ging als de brandweer. :thumbup

    Mooie Ascona :wub

    #17577371

    tja, op de rechte stukken wel, in de bochten nog niet. helde te veel over.
    maar dat word nu verholpen!

    #17577372

    wel fijn dat je zonder licensie rolkooi etc mag rijden
    had wat anders verwacht als ik zie dat jullie rond de 300 pk zitten, gaat natuurlijk goed hard

    dan kan ik het wel niet bijhouden als mijn kadettje als ik 150 pk heb :P

    #17577373

    bij deze, de langverwachte foto’s van de inlaat. ik heb hem er vorige week afgehaald om te reinigen en polijsten, checken etc.

    ook een nieuwe vin gekocht, een platte, die je niet ziet.
    bij deze de foto’s

    #17577374

    mooi ingebouwd! en die air collector ziet er erg goed uit!:thumbup

    #17577375

    mmm, ik had wel wat meer reacties verwacht :p
    vrijdag avond heb ik mijn sper gemonteerd, wat een pret.
    nu is het al helemaal leuk om te rijden :P

    vraagje, sommige op dit forum kennen mijn vader, Mark. Is er toevallig iemand/bekende hier of vriend van in het bezit van een ascona van mijn pa waar een c20xe of let in ligt. zou wel eens graag willen weten hoe deze er nog uit zien etc.

    mvg Mats

    #17577376

    jah wel leuk zo’n inlaat, maar heb je hem ook op een vermogensbank gehad om te kijken of het daadwerkelijk wel meer vermogen geeft ?

    wellicht is het een beetje zonde van al die moeite ?

    #17577377

    origineel gepost door asconac20let
    weet er iemand een short shifter te koop met unibal? ben dringend op zoek naar, mijn versnellingspook heeft te veel speling, en ik vind de slag te lang.

    bvb dank.

    als je zelf iets op die speling kunt bedenken
    nieuwe kogel of zo

    een kortere slag (shortshift)is niet zo moeilijk zelf te maken;)

    als je de pook aan de onderkant iets langer maakt
    wordt automatisch de slag aan de bovenkant korter

    dus het deel onder het scharnier punt waar je pook op scharniert

    en boven het draaipunt van die horizontale as die de verbinding met de bak maakt
    zelf even uit dokteren hoeveel je langer kunt / wilt;)

    inlaat ziet er wel leuk uit
    netjes gedaan

    maar zou inderdaad voor je zelf mooier zijn geweest
    als je op de rollerbank

    een voor en na run had kunnen maken

    dan weet je of en hoeveel nut t gehad heeft:thumbup
    en wij ook;):P:P:P:P

    #17577378

    ik merk groot verschil met de inlaat. Ik hem heb op de bank gehad. Ik heb phase 2 chip, grote injectoren, 1,1 overdruk, grote intercooler, andere brnd.stfdruk regelaar, andere uitlaat. Op de bank kwam 301pk, maar weet niet in hoeverre dat ik dat moet geloven.

    Daarbuiten heb ik een c coupe turbo, die is lichter. Andere nokkenassen, zelfde uitlaat als ascona 0’9 overdruk, en de ouwe inlaat van de ascona. Als ik de ascona er naast zet, is de ascona van 0 – 100 toch wel 0,5 tot 1 sneller dan de coupe.

    En louwe bedankt voor de info! Staat zeker nog op mijn lijst, zo ook spuiten, 6 pots klauwen voor met bijbehorende schijven en eigenlijk ook nog een zeldzaam 400 interieur, maarja waar kun je dat nog aankomen in goede staat:p

    #17577379

    :P

    meten is weten (voordien-nadien)

    #17577380

    de vooruit gang van mijn coupe: :D:D

    #17577381

    heb je misschien een foto van de motorsteun aan de turbo kant? schijnt dat de normale steun niet te gebruiken is omdat de turbo in de weg staat.

    #17577382

    die zal ik van de week even maken!

    #17577383

    origineel gepost door Sheto
    heb je misschien een foto van de motorsteun aan de turbo kant? schijnt dat de normale steun niet te gebruiken is omdat de turbo in de weg staat.

    dat hangt van de turbo+spruitstuk af;)
    maar met de originele let turbo
    heb je gelijk;)

    #17577384

    het gaat om een originele LET louwe. even kijken hoeveel werk dat is:cool:

    #17577385

    maar de rembekrachtiging? die heeft bij de ascona geen vacuum…
    die werkt dus niet of zie ik t nie goed?-> leiding op inlaatspruitstuk.
    maar voor de rest kei vet!!
    gr rick

    #17577386

    jawel, die zit achterop. zitten 2 nippels, eentje voor kleppendeksel, en eentje voor mijn rembekrachtiger.

    p.s donderdag word er naar de ascona gekeken voor spuitwerk!, ben benieuwd :D

    #17577387

    origineel gepost door asconac20let
    jawel, die zit achterop. zitten 2 nippels, eentje voor kleppendeksel, en eentje voor mijn rembekrachtiger.

    p.s donderdag word er naar de ascona gekeken voor spuitwerk!, ben benieuwd :D

    ja, dat zag ik maar daar heb je tog geen vacuum?
    (met een turbo):hmmz
    gr rick

    #17577388

    Ziet er allemaal keurig uit!!!!!

    Ik moet ook nog zo”n dunne ventilator hebben… Ik heb maar max 6cm ruimte tussen blok en radiateur…

    #17577389

    Bij gas los krijg je vacuum.;)

    En dat is genoeg voor de bekrachtiger.:)

    #17577390

    @ bettus accu. ik heb een spal vent. . gehaald bij de eindhovense airco fabriek. is een blaas vin geen zuiger.

    #17577391

    okee bedankt!!!

    ik ga ff informeren!

    succes met je project verder! mooi ding:wors

    #17577392

    c kadett is weer geupdate, bij deze linkie:

    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118685

    #17577393

    die bobine/verdeelkap :hmmz

    verder heel dikke wagen:o

    #17577394

    is al een kapje voor gemaakt vandaag, alleen nog geen foto’s van

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 477)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.