antwoord

Forumindex Forums Modellen Astra antwoord

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

heb niets met eigenwijs te maken heb van opel niet veel verstand,daarom al deze vragen ,maar als je er moeite mee heb om te andwoorden dan moet je het niet doen,word daar een beetje pissig van

??????????

snap hem niet…

kijk even verder staat een vraag over leeftyd gaat over startmotor als je het leest snap je het wel,

ik heb net verteld dat ie al deze vragen in 1topic moet plaatsen.

en niet voor allles een ander topic moet openen, maar kennelijk komt mijn melding niet goed over.

ik zal het m even netjes in > topics beheren voor dummies < manier uitleggen wat ik bedoel.

Beste Boekje 1

ik bedoel het zeker niet kwaad, maar ik wil alleen maar melden dat je nu 6 verschillende LOSSE vragen over 1 en hetzelfde onderwerp, namelijk de startmotor hebt geplaatst.

Nu is de bedoeling dat je al deze vragen in 1 topic plaats, en er niet steeds een nieuwe topic voor opent.

Dat voorkomt namelijk ernstige forum vervuiling.

wij zijn er om jouw en een ieder anders verder te kunnen helpen, en daarom zal ik niet gelijk gaan zitten klagen als je het niet helemaal begrijpt, vandaar dat ik nu even tijd heb vrijgemaakt om dit aan jouw uit te leggen.

Ik bedoel dus, als je nieuwe vragen hebt, dat je deze kan plaatsen in het topic waar je al in bezig was met hetzelfde onderwerp.

Nu word het voor ons steed onduidelijker over het hoe en wat van het HELE probleem, om dat er meerdere topics zijn waar een deeltje van jouw probleem staat.

als je dit in 1 topic plaats kan iedereen het HELE verhaal in 1keer lezen.

Excuses als het er wat rottig uitgekomen was.

Willem

[rquote=1842142&tid=140531&author=boekje1]kijk even verder staat een vraag over leeftyd gaat over startmotor als je het leest snap je het wel,[/rquote]

Als je deze vraag gewoon had gezet in het topic waar je mee bezig was, had ik er ook gewoon op geantwoord, want dat heb ik dus ook gedaan, en daain krijg je een antwoord die ik al eerder had geplaatst.

namelijk, dat alle startmotoren van de SMALLBLOCK opel motoren van 1990 t/m 2002 er gewoon op kunnen.

uitzondering is dan wel de 1.0 12V en 1.2 16V motor.

Willem

Boekje, je hebt een u2u van me ontvangen. Graag even opvolgen a.u.b.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.