Animo voor verchroomd kleppendeksel

Forumindex Forums Modellen Corsa Animo voor verchroomd kleppendeksel

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Ik heb mijn Corsa B GSi in 1998 nieuw gekocht en hem binnen een paar jaar helemaal opgebouwd tot Concours staat. En er heel veel bekers mee gewonnen in binnen- en buitenland. In 2001 een eigen huis gekocht en toen is het treffens afgaan op een laag pitje gekomen. Nu anno 2011 heb ik nogsteeds de Corsa, en het blijft een pracht ding om in te rijden. :D

Een onderdeel dat ik op zolder tegenkwam was dit verchroomde aluminium kleppendeksel:

Ik had die kleppendeksel uit Engeland vandaan gehaald, nergens anders kon je toen zoiets krijgen. Ik monteerde hem alleen als ik naar treffens toeging. Daarbuiten reed ik met de standaard plastic kleppendeksel rond.

Nu is mijn kwestie: Ik kan hem gewoon op marktplaats of hier bij de verkoop zetten en weet ik het wie zal hem kopen en dan is het afgedaan. Maar, het zou mooier zijn als dit kleppendeksel een tweede kans gegeven kan worden om te pronken op treffens in Concour d’elegances! :thumbup En dan ook wat is dit waard?

Kleppendeksel is altijd in plastic bubblewrap (zie foto) bewaard en is als nieuw en mooi gepoetst. Ik weet niet zeker of het ook op een 1.4-16v past. In ieder geval een 1.6-16v Corsa of Tigra.

Hulp en interesse graag.

past dus ook op x14xe.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.