Animo Opel Forum meeting bij Unlimited Tuning (22-09-13)

Forumindex Forums Overige Meetings Animo Opel Forum meeting bij Unlimited Tuning (22-09-13)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 55)
  • Auteur

Geachte leden van het Opel Forum,

Wij bij Unlimited Tuning willen, bij genoeg animo uiteraard, weer een dyno-meeting organiseren! Opel-Forum only!
    Op deze dag willen we ook wederom ons bedrijf aan jullie presenteren en nader met jullie kennis maken.

We willen om 11.00 uur beginnen tot 17.00 uur.
    Wij hebben 22 september 2013 in gedachten. Mits er nogmaals genoeg animo voor is.

Vermogenstest:
    De prijs van een dynorun is €40,-.
    Hiervoor krijg je sowieso 2 runs achter elkaar en als het vermogen erg schommelt maken we nog een 3e run.
    Aan het eind van de dyno volgt er uiteraard een uitdraai waarop de vermogens zijn af te lezen.

Chiptuning:
    De kortingen op chiptuning bedragen deze €30,- bovenop de al fikse korting die forumleden van het Opel-Forum kunnen genieten.
    Het werkt zo: Of je nu gebruik maakt van een dynorun of je bent er als bezoeker en je maakt DIE dag een vervolgafspraak binnen een maand ná DIE dag, geniet je dus van bovenstaande korting op de al speciale actieprijzen die over het hele jaar gelden voor leden van het Opel-Forum.
    Dus op de dag zelf wordt er waarschijnlijk er geen chiptuning op maat uitgevoerd. Afhankelijk van het animo wat betreft de vermogenstesten.

Eten/drinken:
    Er komt op de betreffende dag een party-tent te staan, met broodjes, frituur en drinken tegen een kleine vergoeding.

Parkeerplaatsen:
    Op de zondag zijn er genoeg parkeerplekken om een hele grote meeting te houden.

Met vriendelijke groet, With kind regards,

Johan van Essen
    Public Relations

Unlimited Tuning
    Uraniumweg 47
    3812 RJ Amersfoort
    The Netherlands

Phone: +31 (0) 33 7549111
    E-mail: johan@unlimitedtuning.nl
    Internet: http://www.unlimitedtuning.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hieronder komt een lijst te staan van leden met interesse (geef duidelijk aan waar de interesse ligt die dag):

Opgave lijst dyno-run:
    -GTS Vectra

Reserve lijst dyno-run

Chiptuning

Bezoekerslijst:
    -Botho
    -GTS Vectra
    -Petrolhead
    -Inayat
    -Mopar
    -FnF_Racer

Aanwezig…..bezoekerslijst…..

Ronald, ik had niet anders verwacht.. Dat jij als eerste zou zijn!

Harde kern! :thumb

Shit volgens mij ben ik dan op vakantie

Heb je een annuleringsverzekering, naam -en dorpsgenoot? :jerry

mag ik vragen wat de concrete prijzen zijn incl de kortingen als ik op de dag een vermogensrun doe, chippen ( opel astra G Coupe 1.8 125 pk ) en vervolgens nog een run. lijkt me zeer interessant om te doen mits het betaalbaar is :)

misschien dat ik zoieso kom voor een run maar dat word na de vakantie duidelijk :)

Dit zijn de prijzen voor alle forumleden van het Opel Forum, het gehele jaar door:

Chiptuning op maat (NORMAL – non-turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €374,- VOOR €300,- inclusief BTW !!

Chiptuning op maat (NORMAL – turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €474,- VOOR €375,- inclusief BTW !!

Chiptuning op maat (XTREME – turbo motor) inclusief dyno-runs, finetuning, ontgrenzen indien mogelijk en uitdraaien van de dyno-runs: VAN €574,- VOOR €450,- inclusief BTW !!

En OP de meeting of BINNEN EEN MAAND NA de meeting kun je hier €30,- vanaf halen.

Een dyno-run kost €40,- OP de meeting.

270 dus :) dankje! ik denk er over na

Doe mij maar zo’n run. :D

Groeten Jurgen.

@Unlimited Tuning wrote:

Heb je een annuleringsverzekering, naam -en dorpsgenoot? :jerry

]
    haha nee

probeer aanwezig te zijn, als bezoeker.

Lekker bezig :thumb

Ik zal kijken of ik als bezoeker langs kan komen.
    Vorige keer was het niet gelukt.

Aanwezig als bezoeker, met de c coupe.

Gr Wim

Jullie staan erbij! :thumb

@johanhummer9 wrote:

Shit volgens mij ben ik dan op vakantie

lange vakantie.

als het uitkomt, aanwezig als bezoeker. :thumb

Gezellig Valentijn! :thumb

En “bij genoeg animo” bedoel ik ook genoeg dyno’s en/of chiptuning! :jerry

grote sticker op de achterruit verandert niks aan de prijs van het chippen zeker ^^ haha

Ik zal het anders stellen Rick, voor die €270,- voor maatwerk chiptuning zou je eigenlijk zo’n sticker MOETEN plakken. Maar dat zal ik je niet aan doen hehhehe :jerry

ik ben niet de slechtste hoor,, echter een grote raamsticker gaat dan wel ver! als je een kleintje heb is dan wel leuk :jerry

echter vind ik 270 veel geld voor een verwachte vermogenwinst van 15 pk

( ik begrijp dat het niet duur is en misschien zelfs goedkoop tegenover andere tuners, echter is het voor mijn portomonnee duur king: )

Voor chiptuning op maat is het inderdaad niet veel geld. Maar je moet het toch maar even ophoesten, ik vat het ;)

haha dat is al een hele plus! Ach wie weet! t lijkt me wel leuk!

Als er veel animo voor de dyno’s en/of chiptuning is, kan ik wel een Master of Performance beker regelen king:

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 55)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.