Angel eyes bestellen

Forumindex Forums Modellen Astra Angel eyes bestellen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Hallo beste forum leden,

ik heb sinds een week een opel astra H uit 2005.

Ik zou hier graag ipv de originele koplampen, lampen in willen zetten met projectie. (degene zoals hedendaags met Xenon, glazen bol zeg maar)

Het gaat mij puur en alleen om de “glazen bol” die zorgt voor een mooie en gelijkmatige lichtstraal. Ik ben dus niet op zoek naar van die “kermis”voorlampen zeg maar met een hoop leds erin e.d.

Ik heb eens op internet rondgezocht maar ik kan niet echt iets vinden en ik kan totaal geen duits lezen. Ik denk dat ze in duitsland goedkoper zijn?

Wie heeft er zulke en kan me vertellen waar ik ze voor een goede prijs kan krijgen of wie weet er te koop?

Merci alvast,

groetjes

Kijk even op de site: http://www.gm-tuningparts.nl/tuningparts.php” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zoek eens via ebay. Op deze site vindt je verschillende koplampen.
    Ook voor een redelijke prijs.

Zelf heb ik ook problemen met duits, maar god zij dank is er ook een vertaler op internet te vinden.

gr

Een Angel Eye is wel iets heel anders als een Xenon koplamp.
    Als je het over “kermislampen” hebt dan komen deze al redelijk in de buurt zeg maar…

Originele xenon unit :

Angel eye :

Even een kleine tip : er zit qua aansluiting verschil tussen een normale halogeenlamp (unit) en een xenon unit.
    Het is zeker geen plug & play verhaal.

Ik zoek indd iets wat redelijk origineel is maar dan zoals op je bovenste foto de glazen lens heeft.

Met aansluitingen enz ben ik wel bekend… Dat is altijd wel werkend te krijgen.

Ik zoek dus eigenlijk die op je bovenste plaatje… Liefst in chromekleur… Zwart mag ook… Weet je zoiets uit te halen?

Merci
    Greets

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.