Andere stoelen in de astra G hoe aansluiting van zijairbag

Forumindex Forums Modellen Astra Andere stoelen in de astra G hoe aansluiting van zijairbag

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Ik heb een set ander stoelen voor mijn astra G nu is de aansluiting voor de zijairbags anders d.w.z. ander stekker de kleuren van de kabeltjes zijn wel gelijk kan ik dan gewoon de bestaande stekker er aan zetten zonder probleem?

Waar komen de nieuwe stoelen uit?

Komen uit een zafira a volgens de verkoper zou het moeten passen de stoelen passen inderdaad alleen se aansluiting van de airbag niet zit een andere
    stekker aan de kleuren zijn gelijk zoals gezegd

Niet beters te weten dat de stoelen van een Zafira A en Astra G en ook de aansluitstekkers hetzelfde zijn.
    Heb je geen foto van de stoelen?

Als het stoelen zijn van een Zafira A moeten het zeker passen want een Astra G / Zafira A zijn helemaal het zelfde. De programma’s die ik regelmatig gebruik staat Astra G / Zafira A onder de zelfde menu’s namelijk. Een Zafira A is gewoon een verhoogde Astra G station variant. :thumb

Okay dank je wel dan ga ik ze er in zetten en de stekker overzetten

Ja maar als je zegt dat de stekker anders is vraag ik mij af of het inderdaad Zafira stoelen zijn. Vandaar mijn vraag om een foto.

Ik zal het proberen met een foto te plaatsen maar weet niet precies meer hoe dat ook al weer gaat

Ik heb nog even gekeken op de foto die ik van het demontage bedrijf heb gekregen en ze zitten daar nog in de zafira dus het zijn zafira stoelen

het vesrchil is dat mijn stoelen ook gordelspanners hebben die kan ik ook overzetten en mijn stoelen zijn sport stoelen zit dus een ander
    aansluitkastje onder

Net zoals Midnight Black ook al aan geeft. Weet je zeker dat die stoelen uit een Zafira A komen. Want dan zouden de stekkers het zelfde moeten zijn.

Even een vraagje

Had je al airbag erin zitten in je stoelen ??
    Zo ja kun je deze gewoon weer aansluiten
    zo niet kun je hem dus niet aansluiten
    Hier krijg je namelijk een storing van als ze er al niet standaard in zitten

Hallo,

Ik wil jullie danken voor de reacties heb de stoelen vanavond er in gezet stekker overgezet en geen storing van de airbag zaten
    ook al in mijn andere stoelen dus ben blij dat het gelukt is.

Dat is mooi om te horen. :thumb

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.