andere spiegels (te ruil zie laatste post)

Forumindex Forums Modellen Astra andere spiegels (te ruil zie laatste post)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Auteur

vandaag mijn andere spiegels binnen gekregen.
    alleen nu kan ik de bijrijders kant niet goed zetten :P ik moet op de bijrijdersstoel gaan zitten om er normaal in te kijken ongeveer.. heb ik dat weer :P:P
    het staat ook iets minder mooi dan ik had verwacht en zal ook vast wel ff wennen zijn die kleine glaasjes.

Waarom fix je niet eerst je schade??

Ik vind het een beetje raar zon originele auto met cupspiegels :P

haha, ik zag ze staan op marktplaats, stond bij dat ze voor weinig weg mochten, ik denk ach ik bied eens 5 euro.
    kreeg een mail terug dat hem dat te weinig was, had ik ook wel verwacht.
    maar zegt ie, als jij je rechter spiegel op stuurt stuur ik jou de 2 cup spiegels op.
    dus de spiegels hebben me nu 6.75 verzendskosten gekocht en verder niks… zoiets moet je niet laten lopen vind ik ;)

In dat geval; nice job :jerry

Hey Soepkiepe,

Heb je foto’s bekeken en moet zeggen, het is wel even wennen ja.
    Maar lelijk is het beslist niet hoor :thumbup
    Verder heb je nog wel een mooie rode auto, zo zie je ze niet veel (wel rose, dat weer wel haha)

Groet, Rik ;)

ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.
    bestuurdersdeur is veel lichter rood dan de rest en dat stuk achter de achterdeur, het spatbord zeg maar, is ook weer lichter rood dan de rest.
    k moet er sowieso een nieuwe motorkap op hebben wil ik hem schade vrij maken, ben nog aan het twijvelen over een zwarte of rooie, aangezien ik zwart met rood een mooie combinatie vind ;)

Ik heb ook van zulke spiegels. Alleen ik heb nergens last van. Of je zit te hoog met je stoel Doe hem eens wat naar beneden;) dan kijk je er precies in.

kan mijn stoel helaas niet naar beneden draaien, heb die optie helaas weer net niet.

@soepkiepe wrote:

ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.
    bestuurdersdeur is veel lichter rood dan de rest en dat stuk achter de achterdeur, het spatbord zeg maar, is ook weer lichter rood dan de rest.
    k moet er sowieso een nieuwe motorkap op hebben wil ik hem schade vrij maken, ben nog aan het twijvelen over een zwarte of rooie, aangezien ik zwart met rood een mooie combinatie vind ;)

Tis slecht te zien op de foto maar als ik het goed inschat is het blanke lak wat loslaat / weg is. Dat ga je zelf nooit meer netjes krijgen.
    Wil je de gehele auto weer netjes rood hebben dan zou je deze een keer goed moeten cleaneren en daarna moeten voeden met een glaze.
    Na die glaze pak je een goede wax (dus geen turtle of valma meuk), je zult zien dat je er dan zeker maanden plezier van hebt en dat hij mooi rood blijft.

Die motorkap vervangen door een zwarte kan mooi zijn, maar trek dat dan ook door in je dak anders lijkt het net een schadebak

zoals ik al had aangegeven kan ik het niet helemaal eens worden met mijn rechter spiegel, 1 van de posters met de zelfde spiegels heeft nergens last van dus zal wel weer per auto en persoon verschillen ;)
    de spiegels zijn dus te ruil, tegen wat voor spiegels dan ook, als ze maar op een normale manier op mijn astra passen.
    heb wel de voorkeur voor rooie spiegels eigenlijk, maar als ze een andere kleur hebben is het ook goed.

ik (en voornamelijk mijn vriendin) zijn een beetje flauw van de spiegels.
    dus als je wat hebt liggen dan laat het me maar horen.

niemand belang bij?
    adapter platen van een astra zitten er bij maar zijn ook op meerdere modellen te zetten, moet je alleen ff andere adaptar platen hebben

Heb je belang bij de complete spiegels of alleen de spiegelkappen ?

Ik heb wel rode spiegels alleen zijn ze elektrisch verstelbaar.
    Het elektrisch mechanisme wil ik graag houden maar de rode kappen mag je zo van me hebben.

Groet, Rik ;)

nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P
    je hebt zelf handmatige spiegels, en wil dit ombouwen naar elektrishe?

aan alleen de kappen heb ik niks, wat nu op de auto zit is het enige wat ik nog heb.
    dus ik moet complete spiegels hebben.

waneer als ik goed gegokt heb heb jij dus na de ombouw complete spiegels met handbedienng over.. inclusief rode kappen:P
    dan zal het mij wel uit komen denk ik

Hij heeft wel een GLS he! Die hebben el. spiegels :)
    Waarschijnlijk wil hij ze op rezerve houden ;-)

Knal die mini-spiegeltjes op MP en zet erbij te ruil tegen normale (rode) originele spiegels ;-)

@soepkiepe wrote:

nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P
    je hebt zelf handmatige spiegels, en wil dit ombouwen naar elektrishe?

aan alleen de kappen heb ik niks, wat nu op de auto zit is het enige wat ik nog heb.
    dus ik moet complete spiegels hebben.

waneer als ik goed gegokt heb heb jij dus na de ombouw complete spiegels met handbedienng over.. inclusief rode kappen:P
    dan zal het mij wel uit komen denk ik

Haha, “Mister F” heeft het helemaal goed !!!
    Ik heb elektrische spiegels en wil ze inderdaad als reserve houden.
    Alleen heb ik nu 6 kappen waarvan er 2 rood zijn.

Je kunt naar de sloop gaan en de eerste set die je tegen komt kopen. Dan schuif je de mijne er op en klaar is “Soepkiepe”

het is een tip, het hoeft niet hoor.
    Oh ja, ik heb wel Kadett spiegels he !! De astra’s na 1993/1994 hebben een ander type gekregen en die heb ik NIET !

Rik ;)

kadett spiegels? hebben die wel de zelfde bevestiging dan?
    heb namelijk die van een corsa a geprobeerd, zien er van buiten net zo uit als die va het oude model astra, jammer maar helaas, paste niet.
    van welk model heb jij die kappen dan? dat vierkante model? heb zelf een 95er dus had dat ronde model er op.
    vind die 4 kanten (die ook op de corsa zitten dus) zelf wel mooier lijken trouwens

De F1 spiegels passen gewoon.
    Maar alleen van Astra F! Niet van Corsa A / Kadett E! Dat voetje is anders en zal nooit passen.

nee ben ik achter gekomen haha.
    buurman had een corsa a staan voor de blubberbak, denk ga ik die er maar op zetten, helaassssss.

Als je op de sloop ff 2 simpele 4 kante haalt zonder kappen ofzo, ben je vast vooreen 10tje klaar. Dan de rode kappen van rik en het ziet er gelikt uit :D

jep.. maar ik ken me zelf.. over een half jaar zitten er nog geen anderen op haha.
    slechte eigenschap van soepkiepe… ach kan nog wel.

haha, dat is inderdaad erg slecht! :P

Spiegels van een Kadett E passen goed op een Astra F1. Of ze op de F2 passen weet ik niet.
    Nooit geprobeerd !

Rik ;)

Geloof nooit dat dat lekker past op de deur hoor?! Bij een Astra F is dat heel anders toch?

Of bedoel je alleen de spiegel zelf, en niet het voetje?

Alleen de speigel, het voetje is inderdaad anders maar je kunt wel een Astra F speigel monteren op een Kadett E voetje. Het binnenwerk is gelijk !!

Rik (sorry voor de verwarring) ;)

Aha, ik dacht al, hoe krijgt hij dat voor elkaar! :jerry

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 27)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.