dat de druk in het circuit gelijkblijft is normaal.
bij uitgeschakelde airco is de druk aan lage-en hoge druk gelijk.
neem aan dat je met de opcom ook het koelcircuit kunt contoleren van de airco, aangezien er geen storingen zijn aangetroffen en spanning naar de compressor gaat kun je er vanuit gaan dat ld sensor gesloten is .
desnoods kun je de sensor met een universeelmeter doormeten. maar gezien de info overbodig.
de filter/droger kan niet defect/verstopt zijn, dan zou je een extreem hoge en/of lage druk krijgen(drukverschil).vervangen is dan ook zinloos en je wordt onnodig op kosten gejaagd.
aangezien jij geen drukverschil hebt (+/-8 bar)doet de compressor niks
de compressor wordt dan wel aangestuurt en de motor gaat zwaarder draaien,maar dat wil niet zeggen dat de magneet koppeling daadwerklijk in komt,deze is waarschijnlijk defect.
dat de motor in toeren omhoog gaat is softwarematig geregeld dat gebeurd als er aan de betreffende voorwaarden is voldaan(airco ingeschakeld,ld sensor gesloten,buiten temp hoger dan 4gr. enz.)