Airbag modules?

Forumindex Forums Modellen Astra Airbag modules?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Vandaag heb ik een half lederen interieur gekocht, nu hangen er aan beide kanten 2 kleine witte modules aan met een airbag logo erop en een stekker aansluiting. Weet iemand waarvoor deze zijn?

als je voorbereiding hebt onder de stoel kan je dat normaal gesproken aansluiten…
    Als je normaal ook geen zij-airbags hebt moet je ze niet aansluiten, want dan herkent je computer het niet en krijg je rood lampje in je dashboard die alleen door de dealer gereset kan worden

Ik heb het interieur vanavond geplaatst zonder die dingen en alles werkt nu gewoon goed en er brand geen airbag lampje. Ik snap dus eigenlijk niet waarom die dingen erbij zaten. Alleen heb ik nu geen actieve hoofdsteunen meer, weet iemand of die op de één of de andere manier ook zijn om te zetten?

inderdaad, als je die normale schakelkast zag onder de stoel , dan is daar wel een mogelijkheid om die stekkertje aan te klikken. Had ik dus gedaan, maar mijn computer herkende de zij-airbag dus niet en gaf storing (rood lampje op dashboard) daarna de stekkertjes losgehaald, terug naar de garage en gereset (dat reseten moet dan want dat krijg je zelf niet voor elkaar) nu hangen ze ook los bij mij

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.