airbag astra G wagon 2003

Forumindex Forums Modellen Astra airbag astra G wagon 2003

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Wij zijn sinds 3 weken trotse ouders van een jonge dochter en vanmiddag heb ik mijn vectra GTS achter gelaten en huiswaarts gekeerd in een astra G stationwagon .

Nu heb ik een vraag over de passagiers airbag . Er zit een klepje aan de zijkant van het dashboard en nu is mij ooit verteld dat je hier met de sleutel de airbag uit kunt schakelen aan de passagierskant , klopt dit ???

mijn vriendin zou graag de kleine meid mee nemen op de passagiersstoel als ze met de astra op stap gaat , maar als de airbag niet uit te schakelen valt gaat die vlieger natuurlijk niet op , vandaar even mijn vraag ;)

hallo,

volgens mij is dat niet standaard , en niet geleverd in de nederlandse modellen omdat het niet verplicht was.

mvrg Rob

in mijn astra G kan het niet iig.
    Ja kan hem volgens mij wel softwarematig laten uitschakelen, maar dan zit je volgens mij weer met een ander probleem.
    Ik weet namelijk niet of het met de APK mag, weet niet meer precies, maar er was volgens mij iets mee…

Volgens mij is dat klepje ergens anders voor en kan de airbag alleen uitgeschakeld worden door de dealer.

Dat klepje is een afdekplaatje voor een bevestigingsbout, zit aan beide kanten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.