afstandsbediening sleutel werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra afstandsbediening sleutel werkt niet

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Peter Reedijk
    Deelnemer

Hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem,de afstandsbediening voor de centrale deurvergrendeling werkt bij mijn sleutel niet ondanks dat ik de batterij heb vervangen en de boel gereset heb dmv de sleutel in het contact te doen een slag draaien en dan ophet knopje te drukken.
    Mijn vrouw heeft de reserve sleutel en die kan de deuren wel open maar niet dicht krijgen met de afstandsbediening.
    Is er iemand dit ook heeft mee gemaakt en het belangrijkste ookeen oplossing?

b07
    Deelnemer

als je em op contact zet en, op je knopjes drukt gaan dan je deuren wel op slot en weer open?

probeer het anders is op een andere manier ,de reserve sleutel in het contact op contact zetten ,de sleutel met handzender in de deur naar links draaien en zo houden ,dan op de knopjes drukken tot dat die het doet.
    ik geloof dat ze het zo doen bij vw en audi misschien werkt het wel.

wat ik vaak lees is dat de batterij houder los kan zitten van de printplaat en,als je dan op het knopje druk dan duw je de baterij houder wel even tegen het printplaatje aan maar ,als je em los laat weer niet ,elke keer dat de batterij geen contact maakt vergeet die de code .

het komt ook voor als mensen een andere radio in bouwen ,er schijnt een draad te zitten achter je radio die ook gebruikt word door je sleutel of handzender als die verkeerd zit geeft die storingen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.