Afscheid van de Astra Coupé…

Forumindex Forums Modellen Astra Afscheid van de Astra Coupé…

11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Auteur

denk niet dat hij het zo bedoelt, maar meer van dat de kennis er is, dat er dan niet perse iets mee gedaan hoeft te worden.

ik vond het namelijk best interesant om mee te lezen in dat RWD topic, ookal zal ik waarschijnlijk nooit een RWD ombouw doen

@ louwe,
    Die lullige toon van jou slaat helemaal nergens op, maar blijkbaar moet er nog het één en ander uitgelegd worden:

een engine swap is een dag werk
    zou je vast wel ergens een ruimte voor kunnen vinden / huren
    voor een dag
    omdaar een auto om weg te doen??????

Nee, daar ging de auto niet om weg, dat is iets wat jij er van maakt! Dit was alleen de druppel die de emmer deed overlopen. Er zat ook een behoorlijke voorschade en achterschade op en daarnaast is de auto ooit een aantal keer verkeerd overgespoten, waardoor deze een aantal verschillende kleuren had, de versnellingsbak was niet lekker meer en het interieur zaten ook behoorlijke beschadigingen in.
    Ruimte vinden? Nee, dat ging niet, alleen als ik het zou uitbesteden bij een garage. En dan had ik ook een auto-ambulance moeten huren om de auto te verplaatsen. Zo’n situatie is gewoon financieel niet verantwoord meer, ik heb een dagelijkse auto nodig die het altijd doet, niet eentje waar ik iedere dag aan moet klussen!

tjah ik reageer op wat ik me uit dat andere topic kon herrineren
    en wat ik in dit topic heb gelezen
    wel las ik wel 4 x iets over een helm
    dus dat zal de nieuwe hobby wel zijn denk ik???

Nee, dat is geen nieuwe hobby, dat wordt m´n woon/werkverkeer.

anyway ik bemoei me er al niet meer mee
    enkel is het ook wel wat lullig als je ergens info over post
    waar uiteindelijk niets meegedaan wordt

ga ik ook maar niet weer doen denk ik

Daar schiet niemand iets mee op! En zoals in de pm al aangegeven: Het plan van de rwd Astra Coupé wordt sowieso uitgevoerd door een maat van me en mogelijk dat ik het in de toekomst alsnog doe.

Wat je in je pm zegt, dat het lulliger overkomt dan dat je het bedoeld, dat is ook zo. Door jouw toon voel ik me genoodzaakt het één en ander recht te zetten. Vandaar ook dat ik ff zo heftig reageer, dat moet ik misschien dan de volgende keer niet doen. Laten we het hier nu maar bij laten, niemand schiet hier iets mee op en al helemaal niemand wordt hier vrolijk van.
    Ik weet dat er heel vaak info wordt gevraagd waar niets mee gedaan wordt, maar goed, je kunt nou eenmaal niet iemand verplichten om iets te doen met informatie.

Ik ga het plan echt nog proberen uit te voeren, al vind ik een C-Dett sedannetje ook erg leuk. Daar twijfel ik dus nog tussen.

Stalling huren was voor mij geen optie vanwege een aantal redenen en daarnaast was deze auto erg slecht om mee te beginnen (zoals bijv. die verkeerde kleur bedrading, schades rondom, deuk in het dak, roestgaatjes in de deuren.

Ik hoop dat je me ter zijner tijd toch weer van informatie wilt voorzien als ik die nodig heb ;)

@RISL wrote:

@ louwe,
    Die lullige toon van jou slaat helemaal nergens op, maar blijkbaar moet er nog het één en ander uitgelegd worden:

een engine swap is een dag werk
    zou je vast wel ergens een ruimte voor kunnen vinden / huren
    voor een dag
    omdaar een auto om weg te doen??????

Nee, daar ging de auto niet om weg, dat is iets wat jij er van maakt! Dit was alleen de druppel die de emmer deed overlopen. Er zat ook een behoorlijke voorschade en achterschade op en daarnaast is de auto ooit een aantal keer verkeerd overgespoten, waardoor deze een aantal verschillende kleuren had, de versnellingsbak was niet lekker meer en het interieur zaten ook behoorlijke beschadigingen in.
    Ruimte vinden? Nee, dat ging niet, alleen als ik het zou uitbesteden bij een garage. En dan had ik ook een auto-ambulance moeten huren om de auto te verplaatsen. Zo’n situatie is gewoon financieel niet verantwoord meer, ik heb een dagelijkse auto nodig die het altijd doet, niet eentje waar ik iedere dag aan moet klussen!

tjah ik reageer op wat ik me uit dat andere topic kon herrineren
    en wat ik in dit topic heb gelezen
    wel las ik wel 4 x iets over een helm
    dus dat zal de nieuwe hobby wel zijn denk ik???

Nee, dat is geen nieuwe hobby, dat wordt m´n woon/werkverkeer.

anyway ik bemoei me er al niet meer mee
    enkel is het ook wel wat lullig als je ergens info over post
    waar uiteindelijk niets meegedaan wordt

ga ik ook maar niet weer doen denk ik

Daar schiet niemand iets mee op! En zoals in de pm al aangegeven: Het plan van de rwd Astra Coupé wordt sowieso uitgevoerd door een maat van me en mogelijk dat ik het in de toekomst alsnog doe.

Wat je in je pm zegt, dat het lulliger overkomt dan dat je het bedoeld, dat is ook zo. Door jouw toon voel ik me genoodzaakt het één en ander recht te zetten. Laten we het hier nu maar bij laten, niemand schiet hier iets mee op en al helemaal niemand wordt hier vrolijk van.

in dit topic staat enkel iets over motorschade
    niets over kleurverschillen voor/achterschade,s of whateffer
    dus wat moet je dan denken als je dit topic leest??????

probeerde het via pm nog netjes uitteleggen is dus niet overgekomen
    jammer………………………………..
    van mij geen reactie meer wat er hier verder ook gepost wordt :puke

Beetje jammer dat je dit quote, terwijl ik mijn post al had aangepast naar aanleiding van jouw laatste pm (waar ik overigens mijn excuses maak dat ik zo heftig reageer, maar dat ik dat doe omdat ik me behoorlijk aangevallen voel).

Nogmaals, erg jammer dat je oordeelt op basis van één topic. Degenen die meer topics van mij hebben gelezen, wisten wel van deze schades, kleurverschillen, enzovoort. Ik had jou toch wel anders ingeschat.

@louwe 16 klepper wrote:

@trashmetal wrote:

@louwe, er word zo vaak advies gegeven waar niets mee gedaan word
    kun je net zo goed helemaal niet meer op het forum komen

denk inderdaad dat dit wel de oorzaak is
    waarom er veel oud gedienden met verstand van zaken steeds minder reageren hiero
    ook verdwijnen er leuke restauratie / verbouwings topics
    al met al daalt het niveau wat :cry
    wat ik erg jammer vind
    maar om nu tussen de regels te moeten lezen dat ik ook maar beter weg kan blijven op t forum????????????? :???:

@jordi
    , die jongen zweeft hier ook wel eens rond ken hem nog van de sita en werkt nu bij vd ven

Ik ben niet het type waarbij je tussen de regels moet lezen
    gewoon lezen wat er staat
    zelf heb ik het ook al zo vaak gehad dat er niets met mn advies gedaan werd
    so fucking what?
    vooral mensen die altijd naar een garage gaan of de VOD negeren vaak adviezen van het forum
    dat is pas irritant

deze jongen kon zijn auto gewoon nergens stallen voor een redelijke prijs, spijtig genoeg
    weet zeker dat als hij een goede optie had de coupe niet weg was gegaan maar had gewacht op de ombouw
    zelf ben ik ook al jaren op zoek helaas zijn ze hier in het zuiden niet zo happig op sleutelaars :swear
    of je kan rond de 500eu per maand aftikken :vertag

Inderdaad!
    En dan komt iemand van het forum het er nog ff inwrijven. Lekker hoor, als je zoiets post omdat DENKT dat er niets met je advies wordt gedaan. Wat kun je je toch vergissen in sommige mensen :puke

Maarre, Mario, weet je al of je 8 juli met de Astra of Corsa komt?

Helaas plannen ze bij Fuji niet zo ver vooruit
    En werk nu in drie dalijk in 5 ploegenrooster
    Als het meezit kom ik met de astra, corsa en misschien nog een rekord
    Ik zal ook eens bij max van OCT aankloppen of hun er misschien ook oren naar hebben :D

En als het tegenzit….. :(

zonde van de rest van de onderdelen joh!
    ik had jou volgens mij nog een mailtje gestuurd over die achterbumper.

kofferklep enzo had je voor goud geld kunnen verkopen! zijn genoeg mensen die een klep zoeken van een coupe.

Kofferklep van een Coupe? Ik heb altijd gedacht dat die hetzelfde was als van de sedan…
    En “Dion87” heb je de Bertone logo’s van een Kadett Cabrio (op de rolbeugel) ooit wel eens gezien: :puke
    Daar had ik liever een paar van die gestileerde “B-tjes” gehad.

Ben t wel een beetje met louwe eens.

Je kan niet alles weten of ruiken.
    Ik zie ook net pas dit topic, mijn laatste herrindering aan topicstarter waren de grootse plannen tot rwd.
    Dan denk ik ook ft van ‘ ja. Toch een praatjesmaker’ .

Pas na de ‘ verantwoording’ aan louwe, is het duidelijk.

Mayhem, dat kan wel zo zijn, maar moet iemand daarom gelijk zo reageren? En waarom zou ik “verantwoording” moeten afleggen aan iemand die mij 3 maanden geleden een advies heeft gegeven? Als dat de regels worden, dan kan iedereen hier verantwoording aan het hele forum gaan afleggen. ;)

Maar goed, aan mensen die reageren zoals Louwe deed (en dat zonder de volledige kennis te hebben) heb ik echt een pesthekel… En dan probeer ik nog netjes uit leg te geven, maar als ik dan een paar lullige pm’s ontvang, waarop ik ik iets post waarvan ik gelijk denk: nou, dat kan wel wat vriendelijker. En dan pas ik het netjes aan, maar heb ik het volgens Louwe gedaan? :wtf Nou, echt niet hoor, gelukkig blijft hij voortaan uit mijn topics. En dan gaat hij nog een beetje uit de hoogte lopen doen? :thumbdown Dan ben ik je helemaal liever kwijt dan rijk :puke
    Sorry dat ik het zo negatief moet verwoorden, maar als je net je auto naar de sloop moet duwen, dan zit je echt niet te wachten op zulke reacties als ‘Ow, dus tis allemaal te hoog gegrepen voor je, je hebt geen technische kennis, want je krijgt niet eens je stuur los”. Nou, zonder technische kennis was ik werkeloos (ben werktuigbouwkundig engineer) en dat mijn stuur niet los kwam, bleek achteraf omdat deze vast gelijmd zat op de naaf…..

@ Wessaa, mailtje? Ik weet niet onder welke naam? De achterbumper is nog steeds te koop? Zitten wel wat kleine schades op.
    En kofferklep is volgens mij inderdaad exact gelijk aan die van de sedan.

11 berichten aan het bekijken - 51 tot 61 (van in totaal 61)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.