Adapter kruimeldief stuk.

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Adapter kruimeldief stuk.

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Vanmorgen heeft mijn adapter de geest gegeven van mijn kruimeldief kabelbreuk. De uitgang spanning is 9 volt en ik wil hem nu opladen via de adapter van de laptop maar die is 19 volt kan dit zonder dat de kruimeldief stuk gaat.

GR Egje. :hmmz

Ik denk niet dat dat zal gaan, en als je laptoplader keduuk gaat, heb je een groter probleem, want die krengen zijn echt duur!

Zou ik niet doen, best kans dat ie dan stuk gaat. Plus als de plus en min andersom zitten (niet vaak het geval overgens) dan weet je zeker dat hij het nooit weer gaat doen.

En een laptop voeding is idd meestal geen koopje. Dus om die te riskeren zou ik ook niet doen (zal die misschien daar niet stuk van gaan).

Gewoon zo’n universele adapter halen voor een tientje ofzo, spanning instelbaar en een hoop verschillende plugjes erbij, komt altijd wel van pas. ;)

Wat lenn0 dus zegt :)
    En anders de oude plug afknippen en er netjes aan maken..

origineel gepost door lenn0
    Gewoon zo’n universele adapter halen voor een tientje ofzo, spanning instelbaar en een hoop verschillende plugjes erbij, komt altijd wel van pas. ;)

inderdaad en bij een winkel als b.v de action
    kostten ze vast nog geen tientje

10 volt verschil is te veel;)

Die moet dan wel genoeg stroom gaan leveren let op Mah of Amperes

Bedankt mannen voor jullie advies. Ik heb vanmiddag een nieuwe adapter gehaald met verschillende plugjes, en ik kan hem instellen op 3 volt t/m 12 volt. kon het oude plugje er niet meer aanzetten want de draadbreuk zat precies achter de plug. :o

Pas op met universele adapters. De kruimeldieven die ik in het verleden nog gerepareerd heb hadden een laadfunctie ofwel waren niet gemaakt om een spanning te geven maar een laadstroom middels in een ingebouwde weerstand (en die weerstand begaf het altijd)

Die dingen liggen trouwens ook bij bosjes bij kringloopwinkels! ;)
    Met adaptertje.. Kan niet duur zijn. Maar jaa. Je hebt al een universele..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.