achteruitrij speaker

Forumindex Forums Modellen Astra achteruitrij speaker

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

hallo allemaal!
    ik ben nieuw hier en heb een vraag over mijn astra g 1,6 uit 2003

onlangs is mijn achteruitrijd speaker kapot gegaan en nu vraag ik mij af of ik daar zomaar een andere speaker op kan zetten?
    en zo ja waar die te krijgen zijn want ik kan ze nergens los vinden

m.v.g bob

Klinkt als een aftermarket setje want ik kan me niet herinneren dat een G ooit die optie heeft gehad.

weetje waar die zit ? kijken hoe die eruit ziet en dan googlen

je kan eens proberen een ander klein speakertje erop te zetten lijkt mij dat er gewoon 2 draadjes op zitten

ik durf het niet te zeggen ze zaten er al op toen ik de auto kocht. het kan zijn dat het een aftermarkt setje is maar de sensoren zijn wel in de kleur mee gespoten.

het is de sport versie(OPEL – Astra-g-cc z16xe) misschien dat dat nog iets veranderd?
    (er hang een datum stikker aan de kabel met 06/10/2003 en dat is een maand voor de eerste afgifte)

maar ik ga dat dan wel eens proberen.
    ik dacht vraag eerst even voordat ik iets sloop :P

Zijn wel geleverd op de Astra-G ik had bij mijn cabrio ook een kapot speakertje en heb deze bij de dealer gekocht.

Kijk anders hier even. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2554/27138/” onclick=”window.open(this.href);return false;

tnx!!

dan zal ik eens zoeken of ik het zo kan bestellen of dat ik bij de dealer moet zijn

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.