achterscherm/spatbord astra cabrio 2004 gelast of gelijmd?

Forumindex Forums Modellen Astra achterscherm/spatbord astra cabrio 2004 gelast of gelijmd?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Ik moet het achterscherm van onze astra cabrio, 2004 vervangen aangezien er iemand tegengereden is.
    In het verslag van de verzekering staat er “kleefset voor achterscherm”. Zou deze dan gekleefd zijn ipv gepuntlast zoals traditioneel?

astratjeg01hh
    Deelnemer

deze zit naar mijn weeten gelast maar tegenwoordig wordt er veel gebruik gemaakt van hybride verbinding techniek dit houd in dat dit gelast en glijmd is (is het scherm niet te herstellen) mvg erik

[rquote=1907980&tid=145855&author=astratjeg01hh]deze zit naar mijn weeten gelast maar tegenwoordig wordt er veel gebruik gemaakt van hybride verbinding techniek dit houd in dat dit gelast en glijmd is (is het scherm niet te herstellen) mvg erik[/rquote]

Het is een flinke deuk, en het achterscherm zit ter hoogte van het wiel een 5cm naar binnen. Het binnenspatbord is dus ook ingedeukt.:(

Anoniem
    Inactief

hallo,

moet je dat zelf repareren dan ??

geen verzekeringswerk , of eigenschuld?

mvrg Rob

[rquote=1910155&tid=145855&author=red-bull]hallo,

moet je dat zelf repareren dan ??

geen verzekeringswerk , of eigenschuld?

mvrg Rob [/rquote]

stond op een parking, iemand achteruit tegen gereden en door gereden. Geen omnium meer op de wagen, dus zelf te betalen…

Iemand soms een idee of persoon waar ik voor een schappelijke prijs aan een nieuwe vleugel kan geraken? Kost 640€ excl btw…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.