Achterruit tinten

Forumindex Forums Modellen Astra Achterruit tinten

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur

@OscaR-16v wrote:

@Haasje17 wrote:

Ennnehh daar heb je twee van die dingen voor aan je deur hangen he… hoe denk je dat mensen met een bestelauto achteruitrijden met dichtgelaste ramen?

heb je de meeste bestel bussen wel eens bekeken, deuken zat :jerry

Heb je wel eens gezien hoe die bedrijfsbussen al rijden in zn VOORUIT, hoeft niet persé te liggen aan het achteruit rijden. en sommige mensen moet je nog geen smart in de handen duwen en rijden hem in een accordeon tegen een paaltje :jerry

Persoonlijk rijdt ik altijd op mn zijspiegels, kan ik teminste mn kontje zien :wub Middenspiegel gebruik is alleen om te kijken of er niet iets snel voorbij schiet wat ik op mn trekhaak kan spiesen. king:

Achteruitrijden heb je toch parkeersensoren voor :jerry

Ze trekken de lijnen stuk? Lijkt me sterk, heb meerdere malen folie verwijderd zonder problemen. Met beleid, dat wel, maar dat moet een bedrijf helemaal weten. Ik denk dat ze er gewoon geen zin in hebben. Is hun probleem. En 2 lagen folie zou ik zeker niet accepteren, gaat altijd raar doen, en het liefst na de garantie.

en als je de folie terug een beetje verwarmd met een fohn ofzo dan komt hij zeker makkelijk ervan af hoor

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.