achterraam er uit halen (deur)

Forumindex Forums Modellen Astra achterraam er uit halen (deur)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

heb vandaag de auto klaar gemaakt voor de keuring, breng hem nu dus dalijk ook weg.
    nu heb ik mijn achter ramen geblindeerd maar met allemaal bobbels en zo.
    ik heb nog voldoende folie over om ze overnieuw te doen.
    nu is dus mijn vraag als iemand mij even kan uitleggen hoe ik de achterramen er uit kan halen.
    heb vorige keer het deur paneel er wel afgehaald maar verder ben ik niet gekomen eigenlijk want wist het ff niet meer.

gaat om een astra f 5 deurs. maar denk dat de meesten dat al wel wisten of op me avatar hadden gezien :P

zo.. nu eerst ff weg brengen.. kan er op wachten dus dat scheelt mij weer.

zo keuring zit er op :P dus kommaar op met de antwoorden hhahha

had hier inmiddels wel reactie in verwacht :jerry

Uhhhh……

Rik ;)

pff.. ik denk YES heb reactie, kan ze morgen er uit halen.
    :( helaas.. weer niks haha, nja als het morgen niet te veel regen zal ik maar eens kijken.
    had echt verwacht dat er hier wel leden waren die mij een antwoord kondengeven maar helaas.

Ik heb het eens bij mijn MX5 gedaan en dan was echt simpel….deurbekleding eraf, je ziet dan de gelijders van je raam. Het raam zit aan de onderzijde vastgedrukt of met schroeven met de daarvoor bestemde rubbers vast. Als hij geklemd zit, moet je de stelschroefjes wat oplossen. Je kan daarna het raam er via de bovenkant er uit tillen. Het wijst een beetje voor zich. Je ziet het echt vanzelf hoe het zit.

Succes!

thnx, maar heb de 2e inmiddels al op tafel liggen :P had hem er al uit vanmogen, maar die stel schroefjes heb ik dus niet, dus bij de 1e ook goed aan het kloten geweest maar de 2e had ik er binnen 10 minuten uit

En al geblindeerd??

ja en alweer er af..

viewtopic.php?f=5&t=146856

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.