achterlicht+mistlicht

Forumindex Forums Modellen Astra achterlicht+mistlicht

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

vraag heb een astra.f 1,4 sedan 1994
    nu zag ik vanavond toen mijn vrouw weg reed dat 1 van mijn achterlichten ook funcsioneerd als mistlicht.
    dus dat 1 achterlicht minder fel brand omdat de ander als mistlicht schijnt
    is het niet zo dat er links of rechts boven je achterlicht een mistlicht zit en niet dat zowel achterlicht en mistlicht in 1 is…

Nee, bij veel wagens is het mistlicht uitgevoerd als een duplolamp aan één van de zijdes van de wagen in het ‘normale achterlicht’.

Bij mij is het gescheiden.
    Ik heb bij mn F een mistlamp die in een aparte unit zit naast het linkerachterlicht.
    Bij mn E zit ie ook apart maar dan links onder.

Rik :)

mijn vriendin heeft ook een astra f uit 1997, maar daar zit het mislicht ook gecombineerd met het normale licht, maw het mislicht komt uit hetzelfde glaasje als het normale rode licht zodra de lampen aangezet worden.

het is maar net welk model/bouwjaar je hebt denk ik

Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

Dit is ook Bij de Vectra-B station het geval..

De Vectra-B is een geval apart. die heeft 2 achterlicht bollen per kant, daar is links de binnenste het mistlicht, de buitenste blijft gewoon achterlicht..

Bij de Astra-F Hatchback is het mistlicht wel geschieden van het achterlicht

Willem

@wim-v6 wrote:

Bij de Astra-F Sedan en Station is Links het Achterlicht Gecombineerd met het Mistlicht (en rechts is het Simpel ook te maken).

klopt… mijn vriendin heeft een Astra-F sedan inderdaad

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.