Achterklepspoiler Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Achterklepspoiler Astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Heeft iemand een mening wat een mooie spoiler voor de astra g is ik zie op veel sites dezelfde spoiler nou vind ik die van de opc wel mooi maar zie bij een hoop mensen van die grote kieren tussen de auto en de spoiler als iemand goeie ideen heeft hoor ik het graag groet Jasper

ik heb zelf sinds kort de opc look spoiler laten spuiten en monteren bij een schadebedrijf/spuiterij bij mij in de buurt en ben er zeer tevreden mee. deze is gewoon netjes en vakundig gemonteerd, en wou zelf ook geen kieren enz. vandaar dat ik het maar uit handen heb gegeven;)
    succes met je zoektocht :thumb

die kieren tussen de auto en de spoiler is heel normaal dat is dat de spoiler niet op de auto raakt als de koffer toeslaat :)
    heb zelf de opc spoiler op mijn coupe staan en alsk die te hard toe gooi dan raakt hij soms wel nog :)

oke bedankt voor de info maar heb een mooie spoiler in Duitsland gevonden bij tuning-gt deze staat op twee pootjes op de klep dus ben ik van dit probleem af ik kom met een foto zodra ie op de auto zit

Groet Jasper

ben zeer benieuwd! :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.