achterklep spoiler en welke parkeer sensor (ervaringen) vrag

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum achterklep spoiler en welke parkeer sensor (ervaringen) vrag

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

heren,

komt weer een vraagje omdat ik bij aankoop van de vectra een klein deukje in de bumper had zitten heb ik een andere bumper gekocht, deze moet worden gespoten.

En omdat dat deukje er natuurlijk niet zomaar kwam, ben ik van plan parkeer sensoren in te bouwen, daar heb ik wel de eis aan dat ze overspuitbaar moeten zijn! wat zijn jullie ervaringen met welke merken, want ik wil natuurlijk wel een goede set kopen.

Dan heb ik als 2e vraag, als ik een achterklep spoiler koop bij gm tuning parts of http://www.mj-carstyling.net/index.php?main_page=product_info&cPath=19_55_61&products_id=182 kan ik dan de orginele sproeier nog gebruiken?

Erwin

de 2de vraag, die spoiler moet wel een uitsparing hebben voor je sproeier, anders
    gaat hij niet passen, en het zal te gek zijn dat je je sproeier moet verweideren.

oke zal ff mail sturen om te vragen of die uitsparing er zit,

nu ben ik alleen nog benieuwd of iemand ervaring heeft met het inbouwen van die parkeer sensoren en welke die heeft gebruikt.

Erwin

ik heb een set van COBRA ingebouwd en deze zijn overspuitbaar(was ook mijn vereiste)

ik heb ze er nu 2 jaar inzitten en nog nooit 1 enkele stroring of weigering mee gehad:thumbup

als je een beetje handig bent kun je ze ook ze monteren als ik heb gedaan(in je bumper verzinken) zodat het aardig orgineel lijkt.

En waar heb je die besteld en hoe heb je dat verzonken? want een bumper is niet zo dik ?

Erwin

[rquote=1919556&tid=146838&author=Erwin1987]En waar heb je die besteld en hoe heb je dat verzonken? want een bumper is niet zo dik ?

Erwin[/rquote]

die set heb ik gewoon in een automaterialen winkel gekocht hier in de buurt.gewoon even op google kijken.

ik heb eerst de gaten geboord daarna het gat uitgeschuurd tot aan de buitenste diameter van de sensor.daarna in een kunstof plaatje het juiste gat geboord voor de sensor en die weer achter het eerste gat gelijmd zodat daar de sensor in vast zit.

niet vergeten om het gat in je bumper weer op kleur te brengen voordat je de sensor erin drukt.

gr Tom

goeie tip!

dankje wel!

Erwin

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.