Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › achterklep op centrale vergrendeling
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 11 maanden geleden door
pluuske.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2011 om 14:29 #17232543
pluuske
Lidhallo,
ik was vandaag bezig aan mijn tigra en omdat ik toch het halve interieur er langs had liggen heb ik gelijk even naar het systeem gekeken van de achterklep.
want ik wil namelijk die gaan aan sluiten op zon klapsleutel .
maar voor mijn gevoel zit er al een servo motor ?
maar als ik die beweeg dat kabeltje dan gaat er een zwart schijfje bewegen .
met een opstaande rand .
maar dit doet niks voor mijn gevoel moet dit het boven liggende systeem meenemen om de klep zo te kunnen openen ?
weet iemand hoe dit hoort te werken ?als ik de sleutel er in steek komt er een pennetje uit maar dit doe ook niks aan dat centrale deurvergrendelings systeem.
is een heel verhaal ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd .
gr
Pascal
10 februari 2011 om 15:28 #17814624DeMeistah
DeelnemerJe achterklep zit gewoon op de centrale vergrendeling als je dat bedoelt, je moet hem op een bepaalde stand zetten dan draait hij mee met de cv. Geloof dat hij naar rechts moet staan.
10 februari 2011 om 15:38 #17814625pluuske
Lidhij draait inderdaad mee met mijn cv maar hij gaat niet open zonder sleutel .
ik bedoel eigenlijk of ik er wat aan moet veranderen om dit zonder sleutel te kunnen .
via een afstandbediening10 februari 2011 om 16:06 #178146261985
DeelnemerHet zou kunnen zijn dat:
Weet niet meer precies hoe of wat maar er staat me iets van bij dat je de klep wel met de sleutel kan openen, maar dan de sleutel er in moet laten zitten.
Als die niet open gaat kan het zijn dat de sleutel er ‘eens’ met wat lomp geweld uit is getrokken. de sleutel terug doen en naar de juiste stand draaien wou volgens mij wel eens helpen.
kijk even in het boekje van de auto, daar staat het uitgelegd hoe dat werkt.
10 februari 2011 om 16:31 #17814627pluuske
Lidin mijn boekje staat het alsvolgd :
bij horizon talestand van de gleuf
wordt de koffer ongrendeld via de cv .
heb het gebprobeerd als het sleufje horizontaal staat en ik maak mijn deuren voor los .
heb ik geen sleutel meer nodig voor de achter klep hoef ik alleen nog maar op de het sleutel gat te drukken en gaat die open :Den dan nog een ander vraagje .
bij een kapotte lambazonde wordt gesproken over een benzine geurtje .
nu rijk ik indd een onverbrand benzine geurtje .
kan dit mijn lamba sonde zijn ?
temp sensor heb ik van de week vervange .
lamba vervangen is geen probleem maar wil gewoon even weten wat er onder de term benzine luchtje wordt verstaan .10 februari 2011 om 16:38 #178146281985
Deelnemer[rquote=1865045&tid=142404&author=pluuske]in mijn
en dan nog een ander vraagje .bij een kapotte lambazonde wordt gesproken over een benzine geurtje .
nu rijk ik indd een onverbrand benzine geurtje .
kan dit mijn lamba sonde zijn ?
temp sensor heb ik van de week vervange .
lamba vervangen is geen probleem maar wil gewoon even weten wat er onder de term benzine luchtje wordt verstaan .[/rquote]Ik zou wat minder met mijn neus boven de uitlaat hangen. Dan ga je niet hallucineren.
:jerry:D
Geen storing is geen storing en zolang die op gasmetingen door de keuring heen komt en een normaal verbruik heeft zou ik hier geen zorgen over maken.
(verbruik: 350/400 op een tank bij sportief stads verkeer, 500/600km bij 120/130kmh snelweg ZONDER agressief inhaal acties en bumperkleven)
10 februari 2011 om 16:39 #17814629pluuske
Lidhahaha oke dan crossen we vrolijk verder (A) . wel idiaal dat ik nu weet hoe mijn klep werkt .
10 februari 2011 om 16:40 #178146301985
Deelnemer[rquote=1865058&tid=142404&author=pluuske]hahaha oke dan crossen we vrolijk verder (A) . wel idiaal dat ik nu weet hoe mijn klep werkt .[/rquote]
Maakt het boodschappen of het beunen wel een stuk makkelijker :P
10 februari 2011 om 16:51 #17814631pluuske
Lidhahaha precies:afro
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.