Ben inmiddels achter de nummers, maar valt nog niet echt mee om er aan te komen. Ik snap ook trouwens niet echt hoe dat ding werkt?? Klikt dat S-vormige uiteinde nou in-uit of draait het??
CV en sleutels leven gewoon gezellig samen in je auto. Wel is er een master cylinder, dat als de accu niet plat is de deuren tegelijk open gaan zoals de eerste generatie CV zonder AB.
Astra F motortje is identiek aan Kadett, Corsa B idem… past allemaal. Motortjes zijn er in zwart en grijs en zijn mechanisch identiek… :vertag (ben ik inmiddels achter)
Wel opletten dat die motor niet te lang stroom krijgt en dan te hard eruit schiet. Dan wil hij nog wellés terug veren. Kortom dan is ie te openen van buiten af… (Nadeel van niet-origineel CV setje).
Had het motortje eerst even op mijn lab voeding getest en inderdaad kan hij terug schieten als hij een te korte puls krijgt. Hij heeft echter interne eind afslag en dan blijft hij wel in de gewenste positie (hij moet dus voldoende lang 12V krijgen, dan dwingt hij hem keurig in de uiterste stand). Mijn CV setje van Ebay doet het uitstekend, komt keurig in de gekozen positie staan en blijft daar, niks geen nadelen aan…. :vertag
Auteur
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)