Achteraf stoelverwarming in Astra J Cosmo

Forumindex Forums Modellen Astra Achteraf stoelverwarming in Astra J Cosmo

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeffrey, sinds half augustus eigenaar van een mooie Opel Astra J Cosmo uit 2010 en hoop op dit forum de antwoorden te vinden op mijn vragen.

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om stoelverwarming achteraf in te bouwen bij een Astra J Cosmo uit 2010?
    Hij heeft half lederen bekleding (standaard Cosmo bekleding).

Zit in het Cosmo model wellicht al e.e.a. voorbereid voor stoelverwarming?

En heeft iemand enig idee wat de kosten zijn om dit zo origineel mogelijk (gewoon bij een Opel dealer) te laten doen?

Hopelijk plaats ik nu niets dubbel, maar met de zoekfunctie kon ik geen passend antwoord vinden.

Wat je eerst moet checken is of je wel “clips” in de zekeringshouder hebt zitten voor op de plaats waar de stoelverwarming zekering moet zitten ..

Zitten deze er niet in ,grote kans dat je J niet is voorbereid op stoelverwarming..

Verder moet je ook nog wat programmeren mocht het toch kunnen en daar heb je een code voor nodig die je alleen bij de dealer kunt opvragen..

Zojuist gekeken en als ik het boekje mag geloven heb ik in de auto de zekeringslots voor stoelverwarming zitten. Sterker nog. In die specifieke slots zitten ook zekeringen :hmmz
    Hebben deze dan nog een ander nut? Of zitten ze er nu nutteloos in?

Maar er van uitgaand dat hij inderdaad deze voorbereidingen heeft. Kan ik de stoelverwarming dan gewoon bij een dealer laten inbouwen inclusief de originele dashboard knoppen?
    En heeft iemand enig idee wat de kosten ongeveer zullen zijn?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.