Accu loopt leeg

Forumindex Forums Modellen Astra Accu loopt leeg

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Ik heb een probleempje met de accu van mijn auto, na een paar dagen stil gestaan te hebben loopt de accu leeg. De accu en dynamo zijn net nieuw, ik vermoed dat er ergens een lekstroom is, weet iemand hoeveel stroom de auto in “rust” mag gebruiken? Het gaat om een astra h met een z19dth motor.

Heb je in de REC wel de optie voor energie spaar stand aanstaan ?

Volgens mij staat die uit, ik dacht eigenlijk dat dat gewoon standaard was. Heb je toevallig ervaring met die functie? Maakt het veel uit kwa accu verbruik.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Sinds ik hem aan heb staan heb ik geen lege accu meer gehad.

Weet ook van het Duitse forum dat de radio’s nog wel eens problemen willen geven als er geen cd / dvd is geplaatst.

Dat van die cd is inderdaad bij een cd30. Ik heb het even in een uec en rec aangezet, maar wat doet het eigenlijk en waarom staat het standaard niet aan?

volgens mij hoort ie standaard wel aan te staan , waarom heb je je dynamo en accu vervangen had je toen al last van eeen lege accu

Word je recirculatieklep niet om de paar minuten aangestuurd ? (Kapot motortje)
    Dan krijg je op den duur ook een lege accu.

zo was dat bij mijn GTC.

Motortje is toevallig een tijdje terug vervangen geweest.

@juffer: kwam het bij jou continu voor? Bij mij begint hij na 2 (na het weekend) dagen aanzienlijk moeilijker te starten. Deze keer na 3 dagen dus helemaal niet meer.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.