ABM Angeleyes tikken???

Forumindex Forums Modellen Corsa ABM Angeleyes tikken???

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hallo iedereen,

Ik ben bezig met mijn Opel Corsa b 1.6 GSI EcoTec.
    Ik heb hier ABM Angel eyes in gezet, nu gisteren hoorde ik dat waarschijnlijk de bijstelmoter de heletijd bij blijft draaien en een tikkend geluid maakt.

Zodra ik het stekkertje eruit haal stopt het maar dan kan je hem natuurlijk niet meer elektrisch verstellen..!
    weten jullie waar dit aan zou kunnen liggen?

alvast enorm bedankt

ben bang dat niemand me verder kan helpen :(

Bijstelmotortje gaar? Heb het bij een corsa C wel eens meegemaakt, die bleef ook tikken en daar was het motortje van kapot. Daar zat die in de behuizing gegoten, bij de B kun je ze demonteren, ff op de sloop een nieuwe halen voor een paar euro.

is dit een motortje wat ook op alle andere lampen zit? dus kan ik ook zo van een standaard lamp aftrekken? of moet dat ook van ABM zijn

Pfoe, durf ik je niet te zeggen. Volgens mij koop je aftermarket lampen altijd zonder motor enz en moet je dat van je oude lampen halen. Even op het motortje kijken of er ergens GM xxxxxxx opstaat, dan is het opel spul en kun je het van elke corsa met elektrische koplampen halen.

Idd Joop, bij praktisch alle aftermarket koplampen die standaard geen stelmotor aan boord hebben maar wel voorzien kunnen worden daar van, gebruiken de originele stelmotor van je auto.

Anyway, je zou de stelmotor kunnen proberen te wisselen.
    Wat ook kan, is dattie naar een stand toe wil waar hij niet kan komen, waardoor de tandwieltjes slippen en dus een tikkend geluid geven. Draai de knop op je dash eens naar een standje in het midden?

Dankjewel allemaal,
    Ik heb hier nog een setje originele lampen liggen dus ik kijk even of ze daar op zitten, denk het wel.
    Ik hou jullie op de hoogte

Ik heb ABM lampen in mijn combo gehad (en nog liggen), kon eenvoudig mijn stelmotoren plaatsen, en deze hebben niet anders dan Prima gewerkt!!!

Willem

Willem had je die stelmotoren van een andere lamp afgehaald?

Van mijn originele lampen..

Willem

Oke dankje dan ga ik dat vanmiddag zelf even doen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.