Aan/uit via contact CD70

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aan/uit via contact CD70

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Toen ik net de CD70 had en de optie aan/uit via ontsteking dacht ik dat het geklooi met de gele draadjes verleden tijd was en je nu gewoon kunt kiezen. Helaas…

Ik wil dat hij uit gaat als ik de autonvan contact zet en aangaat als ik hem weer aanzet, maar alleen als ik de radio nog aan had staan! Stond ie uit, dan wil ik niet dat ie aan gaat als ik de auto weer start.

Is dit mogelijk of kan ik dit alsnog met draadjes doen? Zo ja, welke?

ja hoor! ff via ’t settingmenu instellen

Hoe dan? Ik ben alle mogelijkheden langs gegaan.

Ter verduidelijking:
    Als ik de radio uit zet tijdens het rijden en de auto bijvoorbeeld de volgende dag weer start, dan gaat de radio gewoon aan. Dat wil ik dus niet.
    Maar ik wil wel dat hij weer aan gaat als ik hem de vorige keer aan had laten staan. Dat hij dus eigenlijk onthoud wat de vorige status was.

Je kan gewoon via de volume knop aan uit zetten. Daarnaast kan je in de settings menu kiezen dat het automatisch aan uitgaat bij starten en uitzetten van auto. Is een vinkje die je moet aantikken bij Onst. Log. Verder kan je er niks mee. Dit zijn de twee mogelijke opties.

Galaxy Nexus Tapatalk

Ik denk dat er bedoeld wordt dat de radio zijn laatste stand onthoud of niet?

Volgens mij is dat niet mogelijk.

Idd het vinkje uitzetten bij :”aan bij ontsteking”

Nee, dat is niet wat ik bedoel Peter. In dat geval blijft de radio namelijk aan als ik de sleutel uit het contact haal, als de radio nog aan stond. Ik wil dat hij dan ook uit gaat.

Dan moet je vinkje bij Onst. Log. Aanvinken zodat die uitgaat.

Galaxy Nexus Tapatalk

of gewoon je rechter-arm ietsje strekken en met je wijsvinger het ‘I/0-knopje’ indrukken?!

Ik weet het, ik ben lui… Het is gewoon dat mijn Sony radiootje in mijn Astra G dat gewoon deed, je verwacht het dan ook van zo’n duur ding.

@speaker wrote:

of gewoon je rechter-arm ietsje strekken en met je wijsvinger het ‘I/0-knopje’ indrukken?!

:thumb :wors :jerry

ik dacht het :D

@SigNumberOne wrote:

@speaker wrote:

:thumb :wors :jerry

ik dacht het :D

En ik zei het Dennis ! :thumb :jerry

Maar goed, afgezien wat jullie er van vinden… Draadjes wisselen helpt dus niet?

@speaker wrote:

+1

:wors

Zegguh, zijn we nou klaar met mij pesten?? :p

@CAlberts wrote:

euh………………………………..NEE :jerry

@GTS Power wrote:

@speaker wrote:

+1

:wors

+1 Kan makkelijker, een klein paraplu, met zo een uitschuifbaar kopje. Goed richten op de I/O-knopje. Druk het knopje op de paraplu in en BAM voilá, radio doet het weer. Bespaar het strekken, straks krijgt hij kramp ofzo kan hij nooit meer radio aan en uit zetten en een reis zonder radio is saai in een stille auto :mrgreen:

Dit is wel het toppunt van luiheid :jerry

Galaxy Nexus Tapatalk

@SigNumberOne wrote:

@CAlberts wrote:

Ik heb de oplossing ! Jij doet helemaal niks !! en laat je vrouw het knopje indrukken!!! ( heeft zij ook nog een funktie! ) :jerry

@speaker wrote:

@SigNumberOne wrote:

@CAlberts wrote:

Ik heb de oplossing ! Jij doet helemaal niks !! en laat je vrouw het knopje indrukken!!! ( heeft zij ook nog een funktie! ) :jerry

+1 maar wat nou als zij er niet is? Dan kan je beter een wasknijper aan je vingertop vastknijpen. Scheelt ook wat.

Galaxy Nexus Tapatalk

@speaker wrote:

@SigNumberOne wrote:

@CAlberts wrote:

Oef!!!!!

– CAlberts heeft dit gesprek verlaten –

king:

:jerry

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.