aansluiting pomp op 2.0e

Forumindex Forums Modellen Kadett aansluiting pomp op 2.0e

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17238715

    Ben bezig met het aansluiten van mn 2.0e in een kadett c, nu is de pomp al aanggesloten op de tank.

    Nu zag ik dit bij imagine(sorry voor t jatte)

    Nu zit hier die extra filter/bakje tussen is dit noodzakelijk de 1 zegt van wel de ander weer niet.

    Graag alle info is welkom.

    #17890860

    Moet zeker wel een filter tussen ja, anders nek je voor zover ik weet je injectoren, maar ook bij carbs wel verstandig. Waarom zou je het niet doen??

    #17890861

    Omdat ik nog geen filter heb liggen en wil eerst alles goed aangesloten hebben voordat ik ‘m start! Maar wat is dat voor extra bakje onder de pomp op de foto? Das geen filter toch? En waar kan je die vandaan toveren?

    #17890862

    Is zekers een filter!

    Overal te koop…

    #17890863

    Ok Thanks, heb namelijk een schema hier liggen waarbij die net lijkt of die het bedoeld als druk regelaar. Vandaar de vraag!

    #17890864

    Hier:
    http://www.dupartswebwinkel.nl/opel-benzinefilter-oe-ref-818513.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Okay, nee de drukregelaar zit als het goed is op de motor…

    #17890865

    drukregelaar is dat ding rechts van het brandstoffilter.

    #17890866

    Op het schema staat het onder de naam ‘Membraandemper’. Dat er een filter bij moet is OcmerruleZ wel duidelijk anders krijg je zooi in je injectoren. Maar wat doet deze Membraandemper en kan je evt. zonder? Dat is de vraag van OcmerruleZ denk ik :)

    Foto, Nummer 3 is de demper:

    #17890867

    Yup die bedoel ik indd maikel ha ha, zat in de auto dacht ff snel posten op forum vandaar misschien wazige uitleg.

    #17890868

    en als ej op safe wilt spelen, ook een filter tussen de tank en de pomp plaatsen, niet doen heeft mij eens 3 pompen op rij gekost
    en ik weet , die zijn er niet meer bij de dealer, maar ik heb er nog wel 10 liggen, nieuw

    #17890869

    dat membraan is er waarschijnlijk voor dat je brandstof niet terug loopt wanneer de pomp niet draait. Zonder kan ook wel, duurt dan vaak iets langer voordat je motor aanslaat.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.