Aanjager probleem

Forumindex Forums Modellen Astra Aanjager probleem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Dag Opelrijders,

Ik heb een Opel Astra 1.7 CDTI uit 2005 waarvan de aanjager kuren vertoond.

De ene keer werkt de aanjager goed tot dat hij er ineens weer mee ophoudt. Als hij werkt doet ie het op stand 1-2-3-4, en als hij niet werkt doet ie ook helemaal niets.

Ik heb de zekeringen nagelopen, ook degene voor de aanjager vervangen. (deze was niet doorgebrand)

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt, en zonodig mij een oplossing hiervoor geven.

Alvast bedankt,

Koen

Bedienings paneel niet helemaal lekker misschien?

Stekker achterop misschien los

Maar denk zelf dat de knop loopt te klooien

Heb ik ook ooit gehad, bij mij was het het kachelmotortje…was wat afgebroken

@johanhummer9 wrote:

Bedienings paneel niet helemaal lekker misschien?

Stekker achterop misschien los

Maar denk zelf dat de knop loopt te klooien

Hij gaat aan en uit als ik de knop helemaal niet aanraak, ik zet hem bv ’s avonds in de garage terwijl hij niet werkt en de volgende ochtend als ik instap doet hij het, breng ik mijn zoontje naar school, zet de auto uit terwijl de aanjager werkt (werkt dan ook op alle standen), kom ik 5 minuten later terug doet hij het weer niet…..

@FKsport wrote:

Heb ik ook ooit gehad, bij mij was het het kachelmotortje…was wat afgebroken

En jij had exact de zelfde klachten?

Ik had dat hij begon te “klapperen” of “tikken” en ene keer warmde die wel op, maar meeste keren blaasde die koude lucht. Was niet echt praktisch zo net voor de winter, vandaar dat ik het laten fixen bij de garage :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.