aandachtspunten corsa c 2003 z12xe

Forumindex Forums Modellen Corsa aandachtspunten corsa c 2003 z12xe

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hallo,

mijn collega zit te kijken voor een corsa c z12xe
    2003, 96.000 op de teller.
    voorzien van radio cd, stuurwielbediening, airco, elek ramen en spiegels, leder stuur, mistlampen voor, afneembare trekhaak, lichtmetaal. comfort uitvoering geloof ik
    vraagt er 3995 voor.

onderkant is roest en lek (olie) vrij
    nieuwe uitlaat tot de voorpijp aan toe zelfs.

remmen voor nog massief??? maar wel nog goed.

enig min puntje was wat lichte roest onder het achterraam op de achterklep

waar moeten we nu even goed opletten bij dit model corsa?

vraag zal al vaker voorbij gekomen zijn, maar mag wel een topic bij. aangezien er meer corsa c rijders bijkomen op het forum

robert

Bestaan echt al een hoop topics hierover hoor, ratelen koude start kan een teken zijn dat de ketting slecht is(zijn mooie filpjes op youtube te vinden van versleten/niet versleten ketting.

Roestvorming op het subframe, plastic schakelmechanisme, en natte matten door lek op het schutbord.

Dit heb ik allemaal voorbij zien komen in topic :aanschaf corsa C

Vind het persoonlijk een hoop geld voor een C corsa

ja, corsa staat bij een ford dealer. ingeruilt op een nieuwe.
    vond de prijs nog netjes. gemiddeld. je vind er ook een hoop die duurder zijn.
    moet wel zeggen, deze is op de achterklep na helemaal in top staat. geen krasje of parkeer deukje.
    interieur is ook als nieuw.
    velgen schade vrij enzo.

roestvorming op het subframe kijk ik nu van op.
    hebben alle auto’s toch wel wat. of rotten die van een c nu zo erg?

vind zelf dit een forum om iets te vragen. als niemand wat zou vragen hoevn er hier ook geen mensen te zijn toch?
    in al die tijd dat ik hier zit heb ik nog nooit geroepen: gebruik de zoekfunctie.
    maar dat is een andere discussie :jerry

Die subframe willen wel eens roesten, heb van sommige wel eens een subframe gelast.
    Zolang het bij een subframe blijft is er niets aan de hand, vroeger rotten ook veel wagens aan subframes.

Rammelen van de ketting.

@ robert , ik snap je punt,

Alleen komt het soms erg vaak voor dat mensen en topic aanmaken, waar in gevraagd wordt om aankooptips/ punten waar je op moet letten
    terwijl dit gewoon eigenlijk allemaal al met de zoekfunctie te vinden is,
    nou is dit natuurlijk met een paar topics niet erg, maar met een hele berg dezelfde topics wordt het vinden van informatie wel lastiger.:)
    -offtopic

Ook even je vinger door de uitlaat (einddemper), is die roetzwart ,kan dat een indicatie zijn van olieverbruik.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.