A Faster car

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum A Faster car

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
  • Auteur

origineel gepost door martklanderman

…oja en een bank overvallen voor de financiering!

ja en daarvoor heb je dus weer een snelle auto nodig he ;) :jerry:jerry:jerry

volgens mij is de maker van dit topic niet bestand tegen grapjes…………………:wtf

Van mij was ook niet als grapje bedoelt:P Was eigenlijk van plan volgende week bij jou in de buurt de bank te overvallen:jerry

Ja ik kan niet tegen grapjes heb nog niet eens wat gezegd :afro

Maar nu even zere neus, het is erg moeilijk om een beetje fatsoenlijk vermogen uit een 1.6 te halen. Ik ben er nu zelf wel mee bezig, maar het kost gewoon allemaal veel geld. Chippen heeft nu weinig zin, pas als je andere inlaat, uitlaat en nokken hebt heeft het echt nut.

Wil je er een beetje vermogen bij, ga dan voor een powerbox van bijvoorbeeld lexmaul, mantzel of dbilas. Dan ga je ongeveer 20pk omhoog, bij een hoog toerental. Maar reken er wel op dat dit niet goedkoop is (lees minimaal 400 euro)

Maar nu even zere neus, het is erg moeilijk om een beetje fatsoenlijk vermogen uit een 1.6 te halen. Ik ben er nu zelf wel mee bezig, maar het kost gewoon allemaal veel geld. Chippen heeft nu weinig zin, pas als je andere inlaat, uitlaat en nokken hebt heeft het echt nut.

Wil je er een beetje vermogen bij, ga dan voor een powerbox van bijvoorbeeld lexmaul, mantzel of dbilas. Dan ga je ongeveer 20pk omhoog, bij een hoog toerental. Maar reken er wel op dat dit niet goedkoop is (lees minimaal 400 euro)

een powerbox is toch eigenlijk een sterke afrader zoals ik in een ander topic las?

jij bedoeld een Elektrische power box….

en niet de powerbox die wij bedoelen

wij bedoelen een kort inlaat traject ala deze.

of deze:

tov origineel:

Willem

ik heb het even opgezocht maar dat is idd wel beetje duur maar het is wel een optie, is het ook makkelijk aan te sluiten? en moet je het tussen de luchtinlaat en de motor in bouwen dankje

martklanderman ff iets anders he,

Jij weet best veel he weet je ook wat de storing b1002 betekend? heb mijn vec laten uitlezen voor de koplampen maar hun wisten zo 123 niet wat dat betekende. dankje :wors

staat niet in mijn lijstje OBD storingen. Die begint bij b1200

Ja raar dus want heb het zelf ook gezien dan er b 1002 stond.
    zullen dat de automatische zelfregelende hoogte regelaar niet zijn

volgens mij is dat wel een Control Check idd.

Zou kunnen :hmmz

ik krijg ook steeds een melding in mijn Board Computer van de Lichten.
    Waarschijnlijk had de vorige vec waar die in zat ook Xenon verlichting.

Ik heb inderdaad ook eens gekeken. Begint trouwens wel bij b 1001.

Code:

“B1002 HEADLAMP LEVELING RELAY COIL FAILURE”

Ja dus de hoogteregelaar is na de klote. ok minder dus

tja das idd nie best . . . dit mechanisme zit IN de xenon koplampen.
    De opel dealert zou zeggen . . . €350 euro voor een nieuwe koplamp

Ik zeg, maak um open (en als ie dan toch open is zwart spuiten ;)) en kijk ff of er iets staat op de engelse forums (VVOC en Vectra-Sport)

ja de zitten niet in de koplamp he 1 zit op de achteras en de zit er 1 bij de motor waar weet k niet maar ze zitten niet in de lamp.

Ik heb trouwens dat met die powerbox opgezocht daar staat bij dat k maar 9 pk meer krijg.
    dan vind ik het toch wel duur 400 euro voor 9 pk das jammer

origineel gepost door boerstal1
    Ik heb trouwens dat met die powerbox opgezocht daar staat bij dat k maar 9 pk meer krijg.
    dan vind ik het toch wel duur 400 euro voor 9 pk das jammer

nee das meer.
    heb je een link?

je moet maar eens op http://www.dbilas.de kijken en dan onder het kopje FlowTec (dat is dus zo’n inlaatspruitstuk)

Ja maar heb je daar de prijs bijgezien :o
    1.020.085
    Astra G, Zafira A, Vectra B, Vectra C
    1,6 16V 74kW
    Z16XE
    23/32 pk/kw
    1186.00 prijs :o
    Ja

Ja maar heb je daar de prijs bijgezien :o
    1.020.085
    Astra G, Zafira A, Vectra B, Vectra C
    1,6 16V 74kW
    Z16XE
    23/32 pk/kw
    1186.00 prijs :o
    Ja

Jij wil je auto opvoeren :vertag

ja maar marklanderlman zij dat je voor 400 euro 20 pk extra kreeg en daarom zij ik het ook in de eerste plaats

ja maar marklanderlman zij dat je voor 400 euro 20 pk extra kreeg en daarom zij ik het ook in de eerste plaats

Ligt eraan welke X16XEL jij hebt.

heb je Type 1 (net als hij) met gasklephuis rechts van de motor kun je dat grote rooie gevaarte op je inlaat schroeven.

Heb je Type 2 (met gasklephuis boven op de motor) dan weet ik niet of je nog zoveel opties hebt. Net als bij de Z16XE.

Nee ik heb niet gezegd dat je voor 400 euro 20pk krijgt. De prijzen beginnen bij 400 euro. Ik geloof dat de powerbox van lexmaul (ram induction) nieuw tussen de 600 en 700 euro kost. En deze is ook het makkelijkst te installeren omdat de gasklep op dezelfde plek blijft.

En deze is ook het makkelijkst te installeren omdat de gasklep op dezelfde plek blijft.

bij een Type 1 wel ;)

Ja dat moet er nog bij:P Maar volgens de rdw is zijn vectra ook een x16xel, en type 2 heeft een iets andere benaming toch?

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.