Forumindex › Forums › Modellen › Astra › 6 kanaals versterker inbouwen Astra G
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 februari 2011 om 21:14 #17233352
Oké… het onderwerp zegt al genoeg.
Voorheen had ik een straffe starlet met een 6 kanaals versterker, 4 speakers en subske.Deze wil ik binnenkort natuurlijk weer in de astra zetten.
Wie heeft er tips met betrekking tot aan welke zijde van de auto de kabels het beste gelegd kunnen worden.
of je ergens rekening mee moet houden met het vervangen van standaard opel speakers en kappen “los trekken”…Tips zijn welkom..
26 februari 2011 om 10:22 #17824612Aan welke zijde je de bekabeling langs legt maakt nix uit. Wel moet je de stroomkabel (dikke rode) gescheiden houden van je stuur/audiokabel. Dit om evt storingen te voorkomen.
13 maart 2011 om 08:45 #17824613[rquote=1878065&tid=143461&author=skip]Aan welke zijde je de bekabeling langs legt maakt nix uit. Wel moet je de stroomkabel (dikke rode) gescheiden houden van je stuur/audiokabel. Dit om evt storingen te voorkomen.[/rquote]
ja dat weet ik, maar de vraag is meer waar ik het beste de voedingskabel vanuit de moterruimte door kan voeren naar de achterbak.
Waar hebben jullie de massa aangesloten?13 maart 2011 om 12:44 #17824614Zit daar ergens bij je voetenruimte niet een rubber ofzo waar die langs heen kan? Massa pakken van gordel? Leg gewoon de + kabel via bestuurderskant en de signaalkabels(rca) via de bijrijderskant.
13 maart 2011 om 12:50 #17824615Als je voor de motorruimte staat heb ik hem links gelegd via de parafaan…
De massa achter heb ik bij de bout van de achterbank gedaan, kon precies een ring tussen, bout er weer tussen en prima massa!
13 maart 2011 om 16:27 #17824616massa van het achterlicht gepakt.
gordel is het beste.makkelijkste is je stoelen eruit trekken, en die dorpel lijsten eraf trekken.
daar kan je de + kabel netjes neerleggen, en aand e andere zijne de tulp en rca.plus kabel kan vanaf de accu, met een gat door het schutboard. ik heb cruise controle, elek gaspendaal dus. ik had in het schutboard een rubber dop zitten, waar nu de kabel dus doorheen gaat.
13 maart 2011 om 17:05 #17824617[rquote=1890299&tid=143461&author=robert_corsa]massa plus kabel kan vanaf de accu, met een gat door het schutboard. ik heb cruise controle, elek gaspendaal dus. ik had in het schutboard een rubber dop zitten, waar nu de kabel dus doorheen gaat.
[/rquote]
@rober_corsa: Dat is goed om te horen. Ik heb ook cruisecontrol op mijn astra. Dus hopelijk kan ik het zelfde gat gebruiken als jij gedaan hebt. Kun je misschien wat beter omschrijven welk gat jij gebruikt hebt? Ik heb 35 mm kwadraad kabel en wil eigenlijk geen gaten boren in m’n astra… vandaar.
Hebben jullie de versterker gewoon achterop de achterbank geschroefd? of echt helemaal zo’n mdf bodem gemaakt voorin je bak?
Ik merk dat zo’n forum echt ideaal is voor dit soort dingen:)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.