5e OpelPowerDag Kerkrade *GWIJZIGDE LOCATIE*

Forumindex Forums Overige Meetings 5e OpelPowerDag Kerkrade *GWIJZIGDE LOCATIE*

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 154)
  • Auteur

ja ja ik ben alweer druk aan t plannen en organiseren !!!!

de datum is in ieder geval bekent
    ik ben nog in overleg met diverse standhouders etc

en omdat het t 5e jaar is in kerkrade ben ik ook nog iets extra’s aan t regelen maar dat horen jullie nog als het echt helemaal geregeld is !!!

nog ffkes de flyer he…

jammer valt dit samen met oschersleben (19-22 mei)… mocht ik niet naar de oosterburen gaan kom ik gezellig jullie kant op bianca!

hij staat iig bij ons in de agenda genoteerd.

ik ben ook helaas niet in kerkrade te vinden

ja klopt we vallen idd samen met oschersleben dit hoorde ik zelf pas een paar weken terug en toen stond voor ons de datum al vast………… ik kan helaas niet in het vaste weekend (3e van mei) aangezien roda moet voetballen dan en ik daar niet mag staan als roda moet voetballen………………………………

ik hoop dat t toch nog beetje meevalt en de mensen uit de buurt toch heir heen komen ipv naar oschersleben gaan………..

nou ik kom zeker weer is een stukje voor mij

wij komen ook wel met ons cluppie
    is maar klein stukkie van uit onse sleutel plek in heerlerbaan:P

[rquote=1820209&tid=138749&author=biancaatje]ja klopt we vallen idd samen met oschersleben dit hoorde ik zelf pas een paar weken terug en toen stond voor ons de datum al vast………… ik kan helaas niet in het vaste weekend (3e van mei) aangezien roda moet voetballen dan en ik daar niet mag staan als roda moet voetballen………………………………

ik hoop dat t toch nog beetje meevalt en de mensen uit de buurt toch heir heen komen ipv naar oschersleben gaan………..[/rquote]

nou mocht ik niet naar oschersleben gaan/kunnen kom ik uiteraard naar jullie toe.
    altijd gezellig

[rquote=1820072&tid=138749&author=Big Sexy]jammer valt dit samen met oschersleben (19-22 mei)… mocht ik niet naar de oosterburen gaan kom ik gezellig jullie kant op bianca!

hij staat iig bij ons in de agenda genoteerd.[/rquote]

daar is op zondag toch niks meer te doen,kan je gelijk door gaan:D:D:D

maar als we in limburg weer arriveren is de meeting waarschijnlijk afgelopen, zo niet komen we even langs.

ik zou gewoon ff langsrijden voor de zekerheid hahahahah

helaas, zijn wij van OFZO er dan dit jaar ook niet bij. OSL gaat voor alles!

Opel Team Zuid Oost is ook aanwezig in kerkrade:D

Hopen dat men Corsa dan overgespoten is

helemaal bij met de mensen die gewoon komen.. en ja jammer voor de mensen die niet komen maja das t nadeel dat t samenvalt met oschersleben

heb van de week bevstiging gehad van een nieuwe standhouder……….

GM-Customshop uit posterholt deze doen lambo suicide en wingdoors , chiptuning en diverse bodykits verkopen en inbouwen

Ik zal ook aanwezig zijn! :D

:thumbup:

ff upje en mochten er vragen ofzo zijn … dan ben ik tijdelijk helaas niet mobiel bereikbaar.. simkaart is stuk en ze konden geen datum geven wanneer ik een nieuwe krijg…….

wat is dat toch met vrouwen en simkaarten….?

:D was dit keer niet mijn schuld mijn hele foon is kaduuk vond de chocomelk van de kleine niet lekker op een of andere manier:hmmz

Nice…:o

ik ga ook probere aanwezig te zijn

Goed bezig bjorn!!! hoest met je pimping je ride? fotos ervan?

schiet niet op, was bij de garage en hebben meer kapot gemaakt dat mij lief is, heb de auto terug in de zelfde staat, alleen nu met openluchtfilter en dikke uitlaat

Wij komen zoals het er nu na uit ziet ook met een paar leden van OSC. (Opelstylingclub). Altijd erg gezellig en voor mij ook een thuis meeting. :D

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 154)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.