4-1 uitlaatspruitstuk

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) 4-1 uitlaatspruitstuk

9 berichten aan het bekijken - 126 tot 134 (van in totaal 134)
  • Auteur
    Berichten
  • #17478097

    Nog even afgezien van dat ie telaag komt en de kwaliteit te wensen overlaat, heb ik ook zeer mijn twijfels of ie ook maar iets meer vermogen geeft..:vertag

    #17478098

    dank je Freek

    Kwaliteit is goed, alleen afwerking kon wat beter….

    Qua vermogen zullen we snel genoeg merken..

    :)

    Groeten Eric

    #17478099

    ik had op een C20XE met throttlebodies en KMS 3 pk verlies toen ik een RVS 4-1 van EPS monteerde t.o.v. standaard uitlaatspruitstuk (natuurlijk wel opnieuw ingeregeld), dus ik hoop dat het voor jouw beter uitpakt.

    Later andere 4-2-1 gekocht (vd Berg Autosport) en die leverde 1 à 2 pk extra t.o.v. standaard, dus mooi is het wel, maar wat het je oplevert.. Ik ben benieuwd, meten is weten.

    gr,
    The Duke

    #17478100

    Ik vind het wel heel knap als jij 3 pk verschil merkt…

    #17478101

    wedden dat ik t kan merken?

    ik zit nu op me stoel, 0 pk.. en ik ga geen kant op. ga ik op een grasmaaier zitten met 3pk.. dan ga ik vooruit

    #17478102

    ik neem aan dat de set-up’s gemeten zijn van the-duke, anders zou ik het inderdaad knap vinden als je verschil merkt tussen bv 172 pk of 175 pk

    #17478103

    er staat in de text, meten is weten…….

    #17478104

    kijk sw16v, eindelijk iemand die oplet :thumbup

    #17478105

    Ben eens bezig geweest met een 4in1 uitlaat en de motor op testbank. Na een dag lassen slijpen testen lassen slijpen testen etc. hadden we aan het einde van de dag 9 pk meer en een beter koppelverloop. Ik bedoel hiermee te zeggen dat het moeilijke/lastige materie is.

9 berichten aan het bekijken - 126 tot 134 (van in totaal 134)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.