Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › 3e injectormod
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 10 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
24 november 2010 om 18:32 #17759771
dpf heb ik niet, ik ga wel nog even de soldeerverbindingen van de aansturing van het gasklephuis checken, schijnt ook een vaker voorkomend probleem te zijn.
24 november 2010 om 19:12 #17759772Ik ben benieuwd naar het resultaat.
25 november 2010 om 15:54 #17759773vanmiddag heb ik het bekeken, de soldeerverbindingen leken intakt maar ik heb ze voor de zekerheid even opnieuw gemaakt. Ik zag ook wat witte aanslag op het stukje wat de motor aanstuurt (sleepverbinding), dat heb ik schoongemaakt met alcohol. Er zat ook enorm veel drap in de gasklep, dit heb ik ook allemaal schoongemaakt.
Daarna had ik een stukje gereden en hij leep sowieso aanzienlijk soepeler dus dat is in ieder geval al mooi, nu even afwachten om te zien of het stotteren weg is.
Tip: Trek wat wegwerphandschoenen aan ofzo, ik ben een uur bezig geweest met het schoonmaken en daarna een uur bezig geweest om m’n handen schoon te krijgen, wat een vettige rommel is het zeg.
25 november 2010 om 19:45 #17759774helaas is het probleem nog niet weg :(.
Ik moet wel zeggen dat de auto over zijn geheel een stuk beter loopt met de injector mod en het reinigen van het gasklephuis. Maar de duw in de rug/inhouden bij 2500 toeren is nog niet weg. Het is met name merkbaar in de 2e versnelling en het is ook niet altijd. hij gaat geleidelijk naar 2500toeren en schiet dan heel snel naar 2700~2800 en gaat dan weer normaal.
24 januari 2011 om 19:27 #17759775Is hier een terugroepactie voor geweest en/of wordt deze 3e injector modificatie gratis door Opel uitgevoerd?
Ik heb ook heel af en toe las van inhouden. Ik laat zaterdag een beurt uitvoeren bij een niet Opel dealer, als Opel het niet gratis doet laat ik deze mod tijdens de beurt uitvoeren anders rij ik even apart langs de Opel dealer hier voor.
24 januari 2011 om 20:16 #17759776er is volgensmij geen terugroepactie van geweest. Zelf is het overigens ook goed te doen.
25 januari 2011 om 08:28 #17759777Volgens mij wel , maar dat kost je wel geld. Alleen niet zo heel veel !
26 januari 2011 om 12:43 #17759778volgens mij heeft die injector connector mod alleen effect als hij af en toe op 3 poten loopt, of een storing weer geeft.
En dat rukje in de rug, wat het gevoel geeft als zijnde een plakkende gasklep die ineens los komt heeft te maken met je turbo gat, en wervelkleppen stand
Ik heb dat namelijk ook, soms wel en soms niet.
Maar ook met een open sportfilter hoor je soms met acc. de turbo niet, maar gaat als een raket. (wervelkleppen dicht, open) ik weet het niet.
Mensen die bij eds zijn geweest, hebben het vaak niet meer of bijna niet meer merkbaar.
Oftewel, standaard opel ECU software is bagger!!!
Ecu data staat ingesteld op 65% van zijn totale capaciteit.
En iedere auto heeft dezelfde data gekregen, alleen is niet iedere motor gelijk, al zijn ze van hetzelfde bj en type.
Kijk maar eens wat er bij speaker uit komt, en dat is niet eens de limit, ook daar zijn nog een marge in.26 januari 2011 om 18:33 #17759779[rquote=1851163&tid=137027&author=speaker]Volgens mij wel , maar dat kost je wel geld. Alleen niet zo heel veel ! [/rquote]
als het wel een terugroepactie is geweest heeft iemand daar bewijs van want dan wil ik m’n 152 euro terug die ik er laatst voor betaald heb terug .vind het toch nog wel aardig wat :mad:
30 januari 2011 om 12:51 #17759780niemand????
30 januari 2011 om 14:38 #17759781maak je maar niet druk Marcel, bij mijn vec is dat ook nooit uitgevoerd.
En nogsteeds geen problemen. Ga er niet eerder wat aan doen , dan wanneer het naar voren komt.
10 euro per stekker , wel een beetje jammer… zou opel service moeten zijn…dus niet!!!30 januari 2011 om 15:16 #17759782het is al gemaakt zo van het een op het andere moment begon hij te stotteren helaas
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.