27 Juli NO LIMIT crew & Photograph-D meeting @ Deventer

Forumindex Forums Overige Meetings 27 Juli NO LIMIT crew & Photograph-D meeting @ Deventer

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 87)
  • Auteur

Als ik er ben is mijn Cali net van de choke af ( 3 a 4 minuten minuten )……daarom halverwege een tussenstop gepland om extreme vermoeidheid tegen te gaan.

Dan rij je ook geen 80 als je bij mij over de weg komt :vertag ;)

@*Jurgen* wrote:

Dan rij je ook geen 80 als je bij mij over de weg komt :vertag ;)

Ik rij vanaf mijn huis direct het industrieterrein op bij de Industrieweg en maak een tussenstop bij Andrees om 20.00 uur ivm verplichte rust na 2 minuten.
    Vervolgens de volgende 2 minuten om bij de Scheg te komen.
    Eerlijk is eerlijk…..dan moeten de stoplichten wel op groen staan.
    Ik woon hemelsbreed 400 meter van Automat af.

Ja de rij en rust tijden dienen ten aller tijde in acht genomen te worden :jerry

Hoezo rusten???
    Je zit toch in een auto, dan rust je toch….

Helemaal mee eens bassie :jerry

Wacht maar tot jullie 47 zijn…en getrouwd…

Ik ben er ook a.s. vrijdagavond! Weliswaar zonder Opel maar toch, als Deventernaar en Opel liefhebber ben ik er natuurlijk bij :) Ben benieuwd, eerste meeting sinds 6 jaar… :jerry

81supporter, als jij 400m van Automat af woont, wonen wij redelijk dicht bij elkaar. Zou m’n ogen eens open houden voor gepimpte Cali’s ;)

Ik ben er natuurlijk als trotste opelrijdende Deventenaar hier ook wel weer te vinden en GStation ik zie en spreek je daar wel, maar stel je hier op het opel-forum wel ff voor is wel zo netjes en natuurlijk ff een paar :kewlpics :kewlpics van de station :angel :angel :angel :angel :angel :angel

Hee die Andre! ;)

Zal ik nog even doen hoor. Eerst morgen een paar foto’s van de Station maken :thumb :kewlpics

Enne wel de Coupe mee nemen he!! :jerry

GStation: toevallig niet Jay, of wel?

en ik zal er al rond half 9 zijn, maar nog niet bij de Scheg. :P
    kom met een klein groepje in 1x aan. :D

@ Andre: zie je daar. :jerry

Nee hoor FnF ;) Robert is mijn naam…

Deventenaren en andere belangstellenden verzamelen bij Andrees snackbar om 20.00 uur ?
    Rijden we gezamenlijk de laatste 2 minuten richting Scheg.

Kunnen we ff kennis maken.

ik ben daar niet bij 81supporter. ;)

verzamel met mijn eigen clubje vlakbij, om tesamen op te rijden. ;)

Tot vanavond !

@Andrevanterve wrote:

Ik ben er natuurlijk als trotste opelrijdende Deventenaar hier ook wel weer te vinden en GStation ik zie en spreek je daar wel, maar stel je hier op het opel-forum wel ff voor is wel zo netjes en natuurlijk ff een paar :kewlpics :kewlpics van de station :angel :angel :angel :angel :angel :angel

alleen jammer dat je biij fiat werkt ;)
    ik zie je regelmatig rijden zal hem dan nu toch eens van dichtbij zien

alleen jammer dat het niet een week later is :(
    woensdag word namelijk me uitlaat aangepakt
    compleet van rvs :wors

Rvs had ik ook onder mijn vorige Vectra. Super mooi spul mooi geluid zelf een eindstuk uitzoeken. En noooooooit meer last van een rotte uitlaat :wors

Tot vanavond king:

@marijnl1988 wrote:

@Andrevanterve wrote:

alleen jammer dat je biij fiat werkt ;)
    ik zie je regelmatig rijden zal hem dan nu toch eens van dichtbij zien

Daar werkte ik al voordat het Fiat werd en als je 1 keer met het Opelvirus besmet bent stap je daar ook niet zo van af.
    Binnenkort hebben wij van Dutch Blitz Society onze eigen clubavond in Apeldoorn misschien leuk om daar een kijkje te nemen maar spreek me vanavond daar maar aan en dan mag je wel een kijkje nemen in de coupe hoor :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry en misschien dat mijn vriendin ook mee gaat met haar Corsa.

Nog redelijk veel Deventer koeken hier op t forum !
    Cool !
    :thumb

Tot Vanavond, @ supporter81 tot 20:00@andrees

Ik kan er helaas niet bij zijn. De Astra staat inmiddels alweer 4 dagen in de garage te wachten op een nieuw contactslot :cry

Yeah en het is nog mooi weer ook!

Tot vanavond :thumb

En Tis goed druk :jerry

3 Calibra’s was het hoogst haalbare schijnt het.
    Op een paar idioten na die voor een artikeltje 5 gingen was het best geslaagd.
    Denk dat de blauwpetten ook positief waren , want ze waren niet irritant aanwezig.
    Geslaagde actie.
    Tot de volgende keer.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 87)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.